Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond.

Het is alweer een halfjaar geleden dat ik mijn HTC geüpdatet heb naar Android 4.2.2 en htc sense 5.0. Sindsdien is mijn wifi niet meer wat het geweest is. Ikheb bijna nooit bereik, alleen als ik 1 meter van de router af ga zitten kan ik fatsoenlijk internetten met mijn mobiel. Dit heeft ervoor gezorgd dat ik mijn Samsung galaxy ace nog meer gebruik dan mijn HTC.

Jammer genoeg is HTC nooit met een bugfix gekomen. (en als ik dit fout heb dan mag ik bijlessen gaan nemen in efficiënt googlen).

Aangezien ik ook allang geen garantie meer heb op mijn mobiel dacht ik bij mezelf, waarom ga ik hem niet rooten en zet er een custom ROM op?!

Mijn vraag luid daarom ook: Kan een custom ROM mijn wifi-probleem verhelpen?

Mvg,

Me.

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Gewoon proberen zou ik zeggen, wat heb je te verliezen?
Maar ik vermoed niet dat het een software probleem gaat zijn.
Ik heb iig nooit problemen gehad met de standaard HTC One X software.

Sinds een maand ongeveer heb ik 'm geflashed naar cyanogenmod, en die werkt ook gewoon prima.

Verwijderd

Topicstarter
En jij hebt hem ook geüpdatet naar 4.2.2 een keer? Het is een algemeen bekend probleem namelijk.

Daarbij ben ik een redelijk grote noob als het gaat om custom roms. Wordt de play store ondersteunt als je custom rom hebt?

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Zou het niet weten welke versie ik hiervoor precies had, maar auto-update stond altijd aan, dus tot ik geflashed heb zou het de meest recente versie moeten zijn.

Maar als het inderdaad een bekend issue is wat door software veroorzaakt wordt zou een andere rom moeten helpen (evenals een oudere HTC rom terug zetten)

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Als je je vinger aan de achterkant tussen de onderkant van de camera en de volume up knop legt en daar wat op drukt wordt het van beter?

Ik geloof namelijk niet dat dit komt door een rom update maar een bekende ontwerpfout

Probleem:
YouTube: ThreeUK HTC One X "repair" still has WiFi fault.

Oplossing:
YouTube: (HOWTO)HTC One X Wifi fix with Foil in 9 minutes!

Ik had hetzelfde, stukje aluminium folie er tussen en geen problemen meer.