Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Kan iemand mij vertellen hoe dit nu precies werkt? Als ik vandaag een PS+ abbonement neem heb ik dan toegang tot de games vanaf deze maand? Of ook tot alle games die ooit in de PS+ bundel zaten? En klopt het dat ik met 1 abbonement? Zowel de games voor een PS Vita, PS3 als PS4 krijg?

Alvast bedankt voor de reactie :)

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

[PS] Playstation Plus

Beter zoeken aub..

Slotje.

[ Voor 30% gewijzigd door iPodKiller op 16-03-2014 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Maar ook daar worden mijn vragen niet duidelijk.. Ik had al de FAQ van sony doorgelezen.. Maar nog steeds is het me niet duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ik zal je dan helpen, maar voortaan daar reageren ipv een nieuwe topic..

Je krijgt standaard een selectie ps plus games, de instant game collection, de huidige games voor deze maand krijg je er dan ook bij. Ja, er komt content voor zowel de PS3, PSV en PS4, voor 1 ps plus abbonnement. Nee de games die ooit allemaal langskwamen krijg je niet meer.

Games die standaard voor lange tijd zijn o.a. Uncharted. Je kunt je savegames ook in de cloud opslaan bij Sony als je een psplus abbo neemt, maar alles valt terug te lezen, misschien ben je gewoon te lui om dingen op te zoeken...

Bekijk ze zelf maar eens, ik vind het imo goede deals:

https://store.sonyenterta...-MSF75508-PLUSINSTANTGAME

Voortaan wel beter research doen, alles staat gewoon op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Ok zal ik de volgende keer doen.. En het is niet dat ik lui ben.. Ik zit te twijfelen of ik nog snel een psvita zal kopen met psplus bij intertoys met de actie die tot vanavond duurt (is dus over 2 uur afgelopen).. Dus ik moet wel snel beslissen. In de toekomst wil ik nog een PS4 halen, maar als ik het nu dus goed begrepen heb kan ik op de PSV niet de games kopen van de PS4, dus als ik dan over een paar maanden een PS4 koop, krijg ik niet de games die er nu weg gegeven worden. Terwijl ik dan wel al een paar maanden PS plus heb.. Dus ik denk dat ik het dan maar even alleen bij een PS vita hou zonder PS Plus en dan neem ik dat wel tegen de tijd dat ik een PS4 koop :)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishhh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-09 07:44
Je kan de huidige ps plus games ook via de Sony entertainment site kopen, elk ps console

PSN: TheKrish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhmmie schreef op zondag 16 maart 2014 @ 22:00:
Ok zal ik de volgende keer doen.. En het is niet dat ik lui ben.. Ik zit te twijfelen of ik nog snel een psvita zal kopen met psplus bij intertoys met de actie die tot vanavond duurt (is dus over 2 uur afgelopen).. Dus ik moet wel snel beslissen. In de toekomst wil ik nog een PS4 halen, maar als ik het nu dus goed begrepen heb kan ik op de PSV niet de games kopen van de PS4, dus als ik dan over een paar maanden een PS4 koop, krijg ik niet de games die er nu weg gegeven worden. Terwijl ik dan wel al een paar maanden PS plus heb.. Dus ik denk dat ik het dan maar even alleen bij een PS vita hou zonder PS Plus en dan neem ik dat wel tegen de tijd dat ik een PS4 koop :)..
Je kan via de PC alle games die in de actie vallen via Playstation Plus downloaden, dus ook PS3 en PS4 games. Mocht je dus later pas een PS4 aanschaffen, dan heb je dus al een paar games om te beginnen.

Ook belangrijk om te weten: de PS+ games kun je alleen spelen, wanneer je PS+ abonnee bent. Zet je je abo een tijdje stop om het wat later weer op te pakken, dan kun je de oude games ook weer spelen/downloaden. Uiteraard kun je de games die in de tussentijd in je niet-abonneeperiode vallen, dan niet spelen of alsnog 'gratis' downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:41

BM

Moderator Spielerij
Modbreak:Dat kan hier ook :)
[PS] Playstation Plus

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.