Toon posts:

m'n CPU cooler neemt pause...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat klopt!
m'n cooler is 2x in 1 uur uitgevallen, ging van 5200rpm naar 0rpm!
ik vind dit een beetje link worden, ik zal toch maar afk zijn en het gebeurd, kan ik mooi m'n cpu weg gooien, en met een beetje pech ook m'n mobo... :( :( :(

• WILDEAAP
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-08-2021

WILDEAAP

De aap heet Wil...

das minder. Zie je/ hoor je dat hij uitvalt?
Of zie je dat in de bios bv.
Want dan kan er gewoon wat mis zijn met de software...

De vos loopt door het bos.

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:18
Waarom open je 2 topics tegelijk met bijna hetzelfde onderwerp?

Verwijderd

Topicstarter
de 2de topic gaat over iets anders, gebeurde net nadat ik de 1ste topic maakte...

vage zooi :?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hem niet horen uitvallen nee, heb de heletijd m'n hoofdtelefoon op.
toen pc probe een alert gaf deed ik meteen de stroom van m'n pc af, ben als de dood dat m'n cputje geroosterd word.

• tiguan
Pc Probe is het meest walgelijke programma dat er ooit is gemaakt.

* tiguan voelt dat er veel Motherboard Monitor reacties gaan komen nu

Je CPU zal trouwens niet zo heel snel verloren gaan hoor. Meestal zit er ook een beveiliging op het moederbord die je pc uitschakelt als je cpu te heet wordt, of de kloksnelheid wordt gehalveerd.

Verwijderd

cpu's zijn meestal goedbeveiligd door het mobo, ik heb zelfs een pentium cpu kunnen redden van een brandende mobo (voeding kapot, cooler vergeten aan te sluiten)

Verwijderd

Topicstarter
ik neem dit stuk roest(pc) morgen mee naar m'n werk waar die vandaan komt en gaat em eens goed onderzoeken en testen met nieuwe voeding, mobo en weet ik veel wat!

heb ff mbm 5 erop geknald en die geeft exact de zelfde meldingen als pc probe, probleempje met voeding of mobo dus.
kan het overings kwaad als je voltages(allemaal) omhoog en laag gaan?
lijkt mij niet echt goed maar kan het ook mis hebben...

• tiguan
In die paar dagen dat ik PC Probe op me pc had staan kreeg ik ook wel eens een melding dat de voltages buiten de marges liepen. Maar ik heb nog nooit zo'n stabiele pc gezien als de mijne, dus het lijkt me stug dat er wat mis mee is (de mijne dan).

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nog geen vastlopers of andere instabiliteits(wat een k*t woord) problemen gehad, maar vertrouw het zaakje toch niet

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Ik dacht dat als de koeler uitvalt op een AMD TBird dan 1 seconde later die processor geroosterd is... ik denk dat als dus echt je koeling uitvalt, je pc meteen crasht en je een brand lucht ruikt. >:) Is denk ik gewoon een brak programma.

MechWarrior || Monsters Game

Pagina: 1