Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318025

Topicstarter
Ik heb dit topic puur aangemaakt omdat volgens de regels van GoT een apart topic voor de levertijden en prijzen dient aangemaakt te worden.

Ik heb op moment helaas niet de tijd om wat met de OP te doen, maar het lijkt me duidelijk waar dit topic voor dient ;) En er mag zich altijd nog een mede acteur melden die de OP wat uitgebreidere kan maken.

Het ervaringen en discussie topic van de Doogee Pixels DG350 kun je hier vinden. En hier onder heb ik wat nuttige informatie betreffend de prijzen overgenomen uit het ervaringen en discussie topic.
De DOOGEE PIXELS DG350 is nu in de Presale bij FocalPrice & Tinydeal & Pandawill. Hij is nu in de aanbieding met 28 % korting voor maar € 79.47! :D je kan hem nog goedkoper krijgen als je hem in dollars betaald ;)
Deze actie geldt alleen op de witte versie, de zwarte versie kan je beter kopen bij Pandawill. Daar is 'ie op het moment €82,75. Dit is natuurlijk een koopje voor een quad core telefoon met zo'n beeldscherm. De DOOGEE is 25 Maart beschikbaar. ( bij Tinydeal op 30 Maart en bij Pandawill op 29 Maart )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:51
Nou, net mn Doogee DG350 in het zwart besteld bij Pandawill. Via Paypal voor 81.59 euro. Met China Post. Nu afwachten of en wanneer deze komt. Ik meld hier mijn ervaringen met Pandawill, China Post en de Doogee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod

Dit topic is gesloten.