Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online
Wat gebeurt er precies als ik het pakketje niet aanneem en het laat terugsturen, daarna zelfde pakketje opnieuw bestel? Grote kans dat deze er namelijk eerder zal zijn...

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yodeluxe
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-09 21:24
Japiooo schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 14:03:
Hm pakketje zou hier ook vandaag afgeleverd worden. Normaal is de bezorger er rond 12 uur. Verwacht het dus vandaag ook niet meer.
Bezorgdatum staat nog wel op vandaag, maar status zending is: Zending word voorbereid door de verzender..
Ga er dan maar van uit dat PostNL niet langs komt met je pakje
Redekijk frustrerend; ben er vandaag voor thuisgebleven aangezien een handtekening en betaling (ga ik vanuit gezien de brief) vereist is.
[PostNLmodus]
Dat je thuis bent gebleven hiervoor had je kunnen weten. Je moet ook naar de balkjes kijken. Het is dus je eigen schuld.
[/PostNLmodus]

Leuk he, die track&trace is onbetrouwbaar. En die fout leggen ze bij de klant neer, alsof die het hele bedrijfsproces van PostNL kan doorgronden |:(
Jouw pakje ligt dus in Amsterdam bij PostNL op de plank, wanneer ze zin hebben gaan ze er nog iets mee doen (als je geluk hebt: het bij jou thuis bezorgen).
Oggy schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 14:04:
Wat gebeurt er precies als ik het pakketje niet aanneem en het laat terugsturen, daarna zelfde pakketje opnieuw bestel? Grote kans dat deze er namelijk eerder zal zijn...
Je hebt de brief toch al gehad en terugestuurd? Ik denk dat niet aannemen geen optie meer is. Zelfs als je pakje dan terug gaat, moet je toch de kosten van PostNL betalen.

[ Voor 17% gewijzigd door yodeluxe op 22-04-2014 14:26 ]

Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)
Hotel nodig? Kijk in dit topic voor 10% korting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 21:21
Ik ben ook nog steeds aan het wachten.
Ben wel eens benieuwd hoelang het gaat duren.
Ik heb wel geen NL Track and Trace...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japiooo
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:09
skoozie schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:09:
Bij mij stond de bezorgdatum ook op zaterdag en nu op onbekend, dus ook maar eens een belletje gewaagd:
Welk telefoonnummer gebruik je? Wil ook wel eens weten hoe het er voor staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Japiooo schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 14:49:
[...]

Welk telefoonnummer gebruik je? Wil ook wel eens weten hoe het er voor staat.
Ik ga er vanuit dat pakje deze week wel zal komen, ik begrijp best dat ze het met de feestdagen niet gered hebben, maar sneller had dit zeker gekund.

Ik wacht gewoon nog rustig af en zie het pakje wel verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 14:53:
[...]

Ik ga er vanuit dat pakje deze week wel zal komen, ik begrijp best dat ze het met de feestdagen niet gered hebben, maar sneller had dit zeker gekund.

Ik wacht gewoon nog rustig af en zie het pakje wel verschijnen.
Idem hier, ondertussen doet men Star S5 het nog prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japiooo
Is voor mij natuurlijk ook zo, heb hem niet echt nodig maar ben er wel voor thuisgebleven. Dat ga ik natuurlijk niet nog een keer voor joker doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Japiooo schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 15:19:
Is voor mij natuurlijk ook zo, heb hem niet echt nodig maar ben er wel voor thuisgebleven. Dat ga ik natuurlijk niet nog een keer voor joker doen.
Als je niet thuis bent of niet het geld in huis hebt mag je het de volgende dag gaan afhalen bij zo'n postkantoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yodeluxe
En nu gaat het helemaal een drama worden. Er heeft iemand bij PostNL niet goed gekeken en heeft de BTW berekend over 100 euro in plaats van 100 dollar! }:O |:( :F

Ik heb ze gelijk maar een bericht gestuurd, om moedeloos van te worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Het bedrag is er inderdaad bij komen te staan. 27 en een beetje... Zal dus wel komen morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet € 27,70 betalen, dus dat klopt wel met wat ik berekend had.

Alleen als je er over nadenkt is het toch redelijk wat geld voor een telefoon van € 69, maja gelukkig had ik extra korting bij focalprice en zit ik nog steeds over de € 100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 18:11:
Ik moet € 27,70 betalen, dus dat klopt wel met wat ik berekend had.

Alleen als je er over nadenkt is het toch redelijk wat geld voor een telefoon van € 69, maja gelukkig had ik extra korting bij focalprice en zit ik nog steeds over de € 100.
Ik ook 27,70 exact ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yodeluxe
34 euro :'(
Heeft iemand daar eerder ervaring mee gehad, dat PostNL een fout bedrag had doorberekend? Ik weet nu niet of ik het pakje moet aannemen en dan maar proberen het teveel betaalde bedrag terug te krijgen, of dat ik het moet weigeren tot ze de rekening goed hebben, of... Tja, welke opties heb ik dan nog?

En via Twitter reageren ze ook al niet, laatste bericht is van deze ochtend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
yodeluxe schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 18:38:
34 euro :'(
Heeft iemand daar eerder ervaring mee gehad, dat PostNL een fout bedrag had doorberekend? Ik weet nu niet of ik het pakje moet aannemen en dan maar proberen het teveel betaalde bedrag terug te krijgen, of dat ik het moet weigeren tot ze de rekening goed hebben, of... Tja, welke opties heb ik dan nog?

En via Twitter reageren ze ook al niet, laatste bericht is van deze ochtend...
Op @PostNL reageren ze altijd dezelfde dag nog. Ik zou het daar even navragen. Of anders even bellen met PostNL pakketten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yodeluxe
Momus schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 18:54:
[...]

Op @PostNL reageren ze altijd dezelfde dag nog. Ik zou het daar even navragen. Of anders even bellen met PostNL pakketten.
Vandaag niet, daar heb ik m'n bericht al gepost. Laatste bericht van @PostNL is van ruim 9 uur geleden. En bellen zou kunnen, maar om nu nog eens extra geld te doneren zie ik ook niet echt zitten.
45 cent per minuut zodat ze hun eigen fout kunnen herstellen :N

Is er werkelijk geen andere manier om dit recht te trekken? Na dat debacle van afgelopen weekend heb ik enorm veel zin om het pakje dan maar in z'n geheel terug te laten sturen. Maar ja, daar word niemand wijzer van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
yodeluxe schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 19:04:
[...]

Vandaag niet, daar heb ik m'n bericht al gepost. Laatste bericht van @PostNL is van ruim 9 uur geleden. En bellen zou kunnen, maar om nu nog eens extra geld te doneren zie ik ook niet echt zitten.
45 cent per minuut zodat ze hun eigen fout kunnen herstellen :N

Is er werkelijk geen andere manier om dit recht te trekken? Na dat debacle van afgelopen weekend heb ik enorm veel zin om het pakje dan maar in z'n geheel terug te laten sturen. Maar ja, daar word niemand wijzer van...
Je bent hooguit enkele minuten bezig. Maar goed, jouw keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchguy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-07 14:42
Net gekeken: staat er ineens een prijs (om 18:00 nog niks) en een levertijd: morgen tussen 11:00 en 13:00. Lekker ruim van tevoren aangegeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
dutchguy schreef op woensdag 23 april 2014 @ 00:42:
Net gekeken: staat er ineens een prijs (om 18:00 nog niks) en een levertijd: morgen tussen 11:00 en 13:00. Lekker ruim van tevoren aangegeven...
Ik heb ongeveer dezelfde dag de brief verstuurd dus ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yodeluxe
Ik ben woedend! Zojuist reactie gehad van PostNL, ze doen nu alsof het mijn fout is dat een van hun medewerkers niet het verschil kent tussen USD en Euro (en ja, ik heb het bedrag echt aangegeven in USD, niet eens met het $ teken). Ik mag in bezwaar gaan, maar daar gaan 4 maanden overheen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eerst het bedrag in euro opgeschreven en daarachter in dollars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Nu online
Budget smart phone $100 // €74

[ Voor 47% gewijzigd door Oggy op 23-04-2014 13:00 ]

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yodeluxe
Achteraf gezien had ik dat maar beter ook kunnen doen, wist ik veel dat er daar op de internationale afdeling mensen werken die nog nooit van andere valuta hebben gehoord |:(
Hoe kan iemand zich dan ook vergissen, zowel opgegeven in de brief als in de bijgeleverde factuur staat toch duidelijk dat het om Amerikaanse dollars gaat 8)7

Maar intussen gaat dit geintje me extra geld kosten, plus 4 maanden doorlooptijd van het bezwaar, plus gewoon de ergernis dat PostNL je laat betalen en dat ze voor die "service"kosten niet eens hun eigen fout willen herstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchguy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-07 14:42
Telefoon ontvangen (10:00 ipv tussen 11:00 en 13:00 :(). Eerste indrukken: een stuk beter dan mijn Allview P6 :)

Alle apps al zo'n beetje geinstalleerd, later maar eens verder testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Nu het andere topic verder vullen. ;)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
yodeluxe schreef op woensdag 23 april 2014 @ 11:45:
Ik ben woedend! Zojuist reactie gehad van PostNL, ze doen nu alsof het mijn fout is dat een van hun medewerkers niet het verschil kent tussen USD en Euro (en ja, ik heb het bedrag echt aangegeven in USD, niet eens met het $ teken). Ik mag in bezwaar gaan, maar daar gaan 4 maanden overheen!
Wat stond er op de bijgevoegde factuur dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yodeluxe
Momus schreef op woensdag 23 april 2014 @ 13:46:
[...]

Wat stond er op de bijgevoegde factuur dan?
Op de factuur staat netjes USD99,99, die komt bij Focalprice vandaan. Maar iemand bij PostNL vond het nodig om er €99,99 van te maken, dus €21,00 BTW :(

En ook al betaal je PostNL voor deze "service", ze voelen zich blijkbaar totaal niet verantwoordelijk voor hun eigen fouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Nu online
Die van mij is binnen, inderdaad hij is minder gevoeling rechtsonderin. Echter bij een screentester vult alles wel goed. Volgens mij is er iets niet 100% op software matige calibratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol ik betaal bijna even veel aan Postnl als ik aan de schatkist betaald heb, de belasting was namelijk totaal € 14,70.

Ik heb de telefoon namelijk net ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 18:33

skoozie

SCSI

Mijne ook mogen ontvangen!!!
[verkeerde topic modus]
de gevoeligheid van het scherm viel wat tegen, na het verwijderen van de '2e' screenprotector gaat het al een stuk beter,
[/verkeerde topic modus]

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yodeluxe
Nou, hij is binnen! Mooi natuurlijk, maar PostNL kan een bezwaarschift tegemoet zien. Ze hebben de waarde op 100 euro gezet en het zijn sportschoenen :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japiooo
Ze hebben de waarde op 100 euro gezet en het zijn sportschoenen :?
Huh? Heb je sportschoenen ontvangen ipv een telefoon??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yodeluxe
Japiooo schreef op woensdag 23 april 2014 @ 21:14:
[...]

Huh? Heb je sportschoenen ontvangen ipv een telefoon??
Echte Doogee sportschoenen ;)
Smartphone was waarschijnlijk een te moeilijk woord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Nogal logisch dat PostNL de waarde wilde weten...
Die stond niet op het pakket :S
Volgende keer dus gewoon weer om vragen via een comment.
Zelfs de postbode vroeg zich af waarom ik zoveel als waarde had opgegeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yodeluxe
Ik ben wel aardig teleurgesteld in Focalprice. Okee, PostNL heeft er een puinhoop van gemaakt, maar Focalprice heeft hier zeker een aandeel in. Het begon al met het verzenden, ze begonnen met de meest recente orders waardoor mensen die als eerste hadden besteld het langst moesten wachten op verzending. En door hun gerommel met de waarde en omgeschrijving, werd de vertraging alleen maar groter: de douane is ook niet gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Bij mij stond 10 dollar vermeld en het ding kwam bij mij dus gewoon zonder bijbetaling door. Om de één of andere vage reden...
Heeft focalprice sportschoenen vermeld of de inklaring? :P

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Haha bij mij helemaal niks. Geen omschrijving en geen waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yodeluxe
Hyp Hyper schreef op donderdag 24 april 2014 @ 08:21:
Heeft focalprice sportschoenen vermeld of de inklaring? :P
Inklaring. En ik had dus echt "smartphone" op dat formulier van PostNL geschreven.
Nou ja, het maakt bezwaar maken een stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japiooo
yodeluxe schreef op donderdag 24 april 2014 @ 08:14:
Ik ben wel aardig teleurgesteld in Focalprice.
Heb ik gehad met Everbuying: had 2 tablets besteld incl hoesjes, pennen enz; moest bij ontvangst dik 40 euro bijbetalen aan de deur... zat er een bouwlamp en een vaag slaapkamerlampje op batterijen in..

Maar de Pixels is binnen en moest er wel 30 euro voor aftikken bij de bezorger.
Ben best wel onder de indruk van het telefoontje. Stuk soepeler en veel mooier scherm dan mijn ouwe S2 plus.
Wifi ontvangst is heel erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is alles top gegaan.
Besteld bij 1949deal voor omgerekend € 87,14
Na 2 1/2 week binnen.
Geen bijbetaling of vertraging.
Prettig contact overigens met 1949deal.
Ze hadden uit zichzelf "gift"op het pakje gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-09 23:17

thof

FP ProMod
Item: Doogee DG350 Black
Besteld bij: FocalPrice

Besteld op: 27 maart 2014
Verzonden op: 5 april 2014

Track & Trace via de website van Swiss Post (geeft iets meer info)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Date            Time     Event                                            Processed by
Tue 08.04.2014  17:58    Mailed                                           Swiss Post SINGAPORE  
Tue 08.04.2014  17:58    Arrival at border point of origin country        Swiss Post SINGAPORE  
Tue 08.04.2014  17:58    Departure from border point of origin country    Swiss Post SINGAPORE  
Tue 08.04.2014  18:02    Departed transit country                         Swiss Post SINGAPORE  
Tue 08.04.2014  18:02    Departure from border point of origin country    Swiss Post SINGAPORE  
Fri 11.04.2014  15:01    Mailed                                           Swiss Post SINGAPORE  
Fri 11.04.2014  15:01    Arrival at border point of origin country        Swiss Post SINGAPORE  
Fri 11.04.2014  15:01    Departure from border point of origin country    Swiss Post SINGAPORE

Begint wel aardig lang te duren. Nog geen brief gehad, dus ben wel benieuwd wanneer deze nou eindelijk eens in Nederland aan komt. Had toch wel gehoopt dat hij binnen twee weken weer op zou duiken, zeker aangezien zo veel anderen hem al enige tijd hebben mogen ontvangen.

Edit: Pakketje besteld bij BangGood op 22 april, netjes al op 29 april in huis. Jammer dat deze zo lang duurt.

Edit 08-05-2014:
7 mei contact gehad met Focalprice, die geven aan nog even te wachten. Paypal geschil gestart (nog geen claim), omdat dit weekend de 45 dagen van paypal verlopen. Hopen dat ik hem binnen 20 dagen heb, anders opwaarderen nar een claim...

[ Voor 12% gewijzigd door thof op 08-05-2014 20:47 ]

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WC-Juf
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-05-2024
Ik heb ook de Doogee DG350 bij 1949 Deal besteld woensdag maar er komt weinig shot in, de boel staat nog steeds op processing order.
Email ect word ook niet op gereageerd (facebook like met die 2 usd coupon werkt niet.
Denk wel ivm hun Labor-day feestdag :/

[ Voor 9% gewijzigd door WC-Juf op 02-05-2014 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 20:56
Mn 2e DG 350 is binnen. Net op tijd voor (schoon)moederdag. 24-4 besteld bij Pandawill voor 79 euro, de 29e op weg en vandaag bezorgd via Singapore Post zonder bijkomende kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpx200_05
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-09 12:38
Dat het met Singapore of the verkoper Memorysky op DHgate niet (altijd) vlotjes gaat blijkt wel uit:

Order date: 2013-04-23

Tracking:

Item No: RQ********SG
Despatch No.: 4103
Beat No.: -

Status Date Status Description
13-05-2014 Received from Customer
15-05-2014 Despatched to overseas (Country code: NL)

Dat kan dus nog wel even duren :(
Of de tracking van Singapore Post is puinhoop ... :+

edit: 27-05-2014 en binnen!

[ Voor 3% gewijzigd door mpx200_05 op 27-05-2014 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WC-Juf
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-05-2024
Mijn DG350 is ook binnen zonder extra kosten ect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whackertje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-02-2024
besteld via banggood, binnen op 14 dagen zonder extra kosten.
Uiteraard met paypal betaald.
Op Aurabuy staat hij nu aan 52 euro?! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Wel uitverkocht ;)

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Pagina: 1 2 3 Laatste