Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• ThomZ91
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22-12-2022
Na enkele maanden zeer tevreden gebruikt te hebben is mijn Huawei G525 helaas kapot gevallen. Nu wil ik graag zsm weer een nieuw toestel aanschaffen maar niet teveel geld uitgeven. Momenteel neig ik meer naar de G510 omdat ik deze met cashback een stuk voordeliger kan krijgen. De enige grote verschillen die ik kan ontdekken zijn de processor en het werkgeheugen.

Nu is mijn vraag of ik hier in de praktijk veel van ga merken? Mobiele games zijn niet aan mij besteed, ik wil gewoon bekende apps als Whatsapp en Facebook/messenger zonder enige vertraging kunnen gebruiken. Hierbij zou ik toch aan een dual core telefoon wel genoeg moeten hebben? Graag hoor ik dus jullie mening of ervaringen, en of er verder nog verschillen zijn tussen deze toestellen die ik gemist heb.

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

De G510 heeft 512mb.
Als je nu een telefoon koopt zal ik daar niet aan beginnen.

Omdat apps zoals fb-messenger, whatsapp, en google services steeds meer geheugen vragen de telefoon.
Mijn advies zou zijn om een telefoon met 1gb te kopen, ook als je alleen wilt chatten.

Wat is je budget

| live and give like no one else |

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Als ik jou was zou ik niet helemaal op die cashback afgaan. Ik heb gelezen dat je moet oppassen met de cashback actie. Op internet zijn veel klachten dat mensen hun cashback niet hebben gehad.

[ Voor 25% gewijzigd door hoi1234 op 16-03-2014 19:29 ]

• ThomZ91
Bij de aankoop van mijn G525 heb ik dan (gelukkig?) wel mijn cashback gehad. Maar als het geheugen dus wel merkbaar verschil maakt ga ik toch maar even die paar tientjes bijleggen voor weer een G525, ook met het oog op de toekomst. Hoe lang verwachten jullie dat een dergelijk toestel nog goed mee kan komen?

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Je hebt vrij basis behoeftes, dus qua hardware zou een G525, best wel >2 jaar meekunnen.
Bouwkwaliteit is misschien wel iets om rekening mee te houden bij bij budgetphones als de G525.

Als je netto 10 euro (bij de Z10) of 30 euro (bij de Moto-G) bijbetaald,
Heb je telefoons die significant meer toekomstbestendig zijn.
Discussie daarover is reeds gevoerd: Blackberry z10 of Motorola G

Voor beide toestellen zijn ook goede covers te koop.
Dit verlengt de levensduur, en beschermt tegen ongelukjes.

[ Voor 12% gewijzigd door 3x3 op 17-03-2014 01:03 ]

| live and give like no one else |

• ThomZ91
Ben weer in het bezit van een G525, heb toch maar gekozen voor het bekende, hoewel de blackberry me ook een heel goed alternatief leek. Bedankt voor het advies!
Pagina: 1