Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Enkel surfen, mailen en wat officegebruik. Echt enkel de basis maw maar deze moet wel vloeiend lopen en hoeft niet het goedkoopste te zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 450 Euro inclusief OS
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Scherm, Toetsenbord, muis en printer.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Basis PC zonder toeters, wel met windows 7.
HDMI poort is wel een vereiste en enkel een SSD van 200+ GB omdat hier veel foto's op komen en aangezien deze toch niet meer zo veel duurder zijn dan de 120 GB versies. Ik heb ook al wat opgezocht over bijvoorbeeld een intel NUC maar we prefereren toch de klassieke behuizing, alhoewel deze wel "klein" en strak van design moet zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Neen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
(Redelijk) klein, stil en strak ogende case.
Ga je overklokken?
Neen
Zelf had ik de volgende samenstelling al gemaakt, is voor men schoonvader. Mijn kennis is beperkt over het hele gebeuren dus graag had ik jullie mening dat ik waar heb voor het geld dat besteed wordt.
Mvg, Ruben
Enkel surfen, mailen en wat officegebruik. Echt enkel de basis maw maar deze moet wel vloeiend lopen en hoeft niet het goedkoopste te zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 450 Euro inclusief OS
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Scherm, Toetsenbord, muis en printer.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Basis PC zonder toeters, wel met windows 7.
HDMI poort is wel een vereiste en enkel een SSD van 200+ GB omdat hier veel foto's op komen en aangezien deze toch niet meer zo veel duurder zijn dan de 120 GB versies. Ik heb ook al wat opgezocht over bijvoorbeeld een intel NUC maar we prefereren toch de klassieke behuizing, alhoewel deze wel "klein" en strak van design moet zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Neen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
(Redelijk) klein, stil en strak ogende case.
Ga je overklokken?
Neen
Zelf had ik de volgende samenstelling al gemaakt, is voor men schoonvader. Mijn kennis is beperkt over het hele gebeuren dus graag had ik jullie mening dat ik waar heb voor het geld dat besteed wordt.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G3420 Boxed | € 54,- | € 54,- |
| 1 | ASRock Intel H81 H81M-HDS | € 42,- | € 42,- |
| 1 | Cooler Master Silencio 352 | € 51,20 | € 51,20 |
| 1 | Microsoft Windows 7 Home Premium SP1 (NL, OEM, 64-Bit) | € 83,68 | € 83,68 |
| 1 | Crucial CT51264BA160BJ | € 30,- | € 30,- |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 13,30 | € 13,30 |
| 1 | be quiet! System Power 7 300W | € 31,- | € 31,- |
| 1 | Crucial 2.5" M500 240GB | € 95,18 | € 95,18 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 400,36 | |
Mvg, Ruben