Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er mee gaan gamen en internetten, de games die ik ga spelen zijn: Call of Duty, left 4 dead, Gmod, crysis 3 en battlefield 4.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is 650 euro inclusief verzendkosten, ik kan er niet overheen gaan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ja, ik heb alle randapparatuur al en windows (muis van logitech, speakers van logitech, toetsenboord van logitech, 2x 23 inch scherm van philips en een headset van turte beach) Hardeschijf 1tb (western digital)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles behalve wat hier boven staat.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee,maar ik denk dat ik wel beter voor amd kan kiezen en niet voor intel vanwege mijn budget.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik wil niet dat het heel erg lawaai maakt, maar een beetje maakt niet uit, want als ik game heb ik mijn geluid altijd hard aan staan. 120gb SSD is een must.
Ga je overklokken?
Ja ik ga overclocken, zover als ik kan komen zonder problemen.
Dit is wat ik heb gevonden, ik hoop dat jullie nog verbeterpunten kunnen vinden.
Ik weet nog niet welke grafische kaart ik ga gebruiken, want dat vind ik moeilijk om te vinden.
Ik wil er mee gaan gamen en internetten, de games die ik ga spelen zijn: Call of Duty, left 4 dead, Gmod, crysis 3 en battlefield 4.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is 650 euro inclusief verzendkosten, ik kan er niet overheen gaan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ja, ik heb alle randapparatuur al en windows (muis van logitech, speakers van logitech, toetsenboord van logitech, 2x 23 inch scherm van philips en een headset van turte beach) Hardeschijf 1tb (western digital)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles behalve wat hier boven staat.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee,maar ik denk dat ik wel beter voor amd kan kiezen en niet voor intel vanwege mijn budget.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik wil niet dat het heel erg lawaai maakt, maar een beetje maakt niet uit, want als ik game heb ik mijn geluid altijd hard aan staan. 120gb SSD is een must.
Ga je overklokken?
Ja ik ga overclocken, zover als ik kan komen zonder problemen.
Dit is wat ik heb gevonden, ik hoop dat jullie nog verbeterpunten kunnen vinden.
Ik weet nog niet welke grafische kaart ik ga gebruiken, want dat vind ik moeilijk om te vinden.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-6300 Black Edition | € 97,20 | € 97,20 |
| 1 | ASRock 970 Extreme3 R2.0 | € 62,90 | € 62,90 |
| 1 | BitFenix Shadow | € 59,50 | € 59,50 |
| 1 | Cooler Master Seidon 120V | € 38,70 | € 38,70 |
| 1 | G.Skill RipjawsX F3-17000CL11D-8GBXL | € 70,75 | € 70,75 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 50,10 | € 50,10 |
| 1 | Crucial 2.5" M500 120GB | € 57,- | € 57,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 436,15 | |
I7-10700F / KFA2 GALAX GeForce GTX 1080 EXOC