Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 585434

Topicstarter
Ik lees veel positieve ervaringen over dit toestel (Panasonic Lumix DMC-TZ40). Graag zou ik er ook mooie huis-tuin en keukenfilmpjes mee willen maken. Ik las ergens dat iemand vindt dat de films bij het afspelen op de computer erg haperen. Wie heeft er ervaring met het filmen met dit toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-04 21:05

Gutteguttegut

CEO of TFD

Anoniem: 585434 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 12:03:
Ik lees veel positieve ervaringen over dit toestel (Panasonic Lumix DMC-TZ40). Graag zou ik er ook mooie huis-tuin en keukenfilmpjes mee willen maken. Ik las ergens dat iemand vindt dat de films bij het afspelen op de computer erg haperen. Wie heeft er ervaring met het filmen met dit toestel?
Het filmen staat voor een groot deel los van het afspelen (op een computer).

Bijvoorbeeld full HD met hoge bitrates zal op oude computers inderdaad niet werken.
Het is dus handig om te weten wat voor computer er wordt gebruikt, en welke instellingen in de camera worden geselecteerd.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 585434

Topicstarter
Bedankt! Alsnog ben ik wel benieuwd of iemand er ervaring mee heeft. Ik hoor het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baasje1990
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-04 11:22
Ey, ik ben in bezit van deze camera. De tz40 kan zeer mooi filmen op 50 frames full HD.
Afspelen gaat op mijn pc prima, op oudere pcs (2jaar) zul je misschien problemen ervaren. Wat helpt is de juiste codecs installeren. Of de kwaliteit in de camera lager zetten op mp4, 25 frames per seconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoT
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

En zelfs PCs ouder dan 2 jaar zullen het nog kunnen afspelen, aangezien CPU/GPU met video hardware decoding al een tijdje bestaat.
Je zou toch meer informatie/specs moeten geven.

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.