Mijn zus heeft mij gevraagd een nieuwe telefoon voor haar uit te zoeken. Haar pricewatch: Samsung Galaxy S Advance i9070 Wit heeft het begeven en ze wil graag een nieuwe smartphone. Ze wil graag een goedkope telefoon, maar deze moet wel geschikt zijn voor wat ze er mee doet. Ook moet het niet meteen een grote stap terug zijn ten opzichte van wat ze had.
Haar eisen zijn eigenlijk simpel:
- Budget: max. € 180,-- (liefst zo goedkoop mogelijk)
- Gebruik: Whatsapp, bellen, SMS-en, af en toe internetten
Wat mij daarnaast nog handig lijkt is dat het een Samsung is (daar is ze inmiddels aan gewend) en dat de telefoon nog een beetje toekomst bestendig is. Het hoeft zeker geen Galaxy S5 te zijn (of S4 of S3), maar haar abonnement loopt nog anderhalf jaar door, dus zo lang moet het nog wel werken.
Zelf had ik onder meer de volgende gezien:
pricewatch: Samsung Galaxy Fame Blauw
pricewatch: Samsung Galaxy Ace 2 i8160 Zwart
pricewatch: Samsung Galaxy Ace 3 Zwart
pricewatch: Samsung Galaxy Core 8GB Blauw
pricewatch: Samsung Galaxy S III mini Blauw
pricewatch: Samsung Galaxy S Advance i9070 Wit
Echter twijfel ik sterk of de eerste vier wel geschikt zijn met het oog op de toekomst. Is dit niet een te grote stap achteruit t.o.v. haar oude telefoon en werken deze nog wel een beetje? De anderen gaan al weer richting haar maximum budget, dus daar is de vraag zijn deze de meerprijs waard t.o.v. de goedkopere?
Haar eisen zijn eigenlijk simpel:
- Budget: max. € 180,-- (liefst zo goedkoop mogelijk)
- Gebruik: Whatsapp, bellen, SMS-en, af en toe internetten
Wat mij daarnaast nog handig lijkt is dat het een Samsung is (daar is ze inmiddels aan gewend) en dat de telefoon nog een beetje toekomst bestendig is. Het hoeft zeker geen Galaxy S5 te zijn (of S4 of S3), maar haar abonnement loopt nog anderhalf jaar door, dus zo lang moet het nog wel werken.
Zelf had ik onder meer de volgende gezien:
pricewatch: Samsung Galaxy Fame Blauw
pricewatch: Samsung Galaxy Ace 2 i8160 Zwart
pricewatch: Samsung Galaxy Ace 3 Zwart
pricewatch: Samsung Galaxy Core 8GB Blauw
pricewatch: Samsung Galaxy S III mini Blauw
pricewatch: Samsung Galaxy S Advance i9070 Wit
Echter twijfel ik sterk of de eerste vier wel geschikt zijn met het oog op de toekomst. Is dit niet een te grote stap achteruit t.o.v. haar oude telefoon en werken deze nog wel een beetje? De anderen gaan al weer richting haar maximum budget, dus daar is de vraag zijn deze de meerprijs waard t.o.v. de goedkopere?
[ Voor 3% gewijzigd door DarkFly op 16-03-2014 11:42 ]