• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-02 11:46
Heeft iemand ervaring met het creëren van een coaxiale spdif aansluiting via USB, werkt dit goed?

Mijn htc mist deze aansluiting en heb er een nodig voor de verbinding naar mijn versterker?

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-02 20:55

D4NG3R

kiwi

:)

Beetje onhandig om een HTPC te kopen zonder hier rekening mee te houden! Of heb je de versterker pas sinds recent?

Anyhow: Heeft je HTPC onboard echt geen S/PDIF?

Anders kan je (imho) beter een ingebouwde geluidskaart halen, geluidskaarten via USB ben ik zelf geen fan van: http://tweakers.net/categ...lGb3xt_60ETuqbK97YpMaeUHg

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-02 11:46
Het probleem zit het in dat ik een thin mini itx mobo heb heb een mega kleine kast wat overigens perfect bevalt. Kwam er alleen te laat achter dat mijn versterker geen HDMI in heeft;)

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Deze dus aangezien er geen ruimte is,

pricewatch: Asus Xonar U3

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

• DieAnder
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-02 22:34
D4NG3R schreef op zondag 16 maart 2014 @ 03:23:
Anyhow: Heeft je HTPC onboard echt geen S/PDIF?
Wat is het merk/type van je MB?

Zelfs als er geen coax of optische connector op de achterkant zit, is er vaak op het bordje zelf wel een header voor S/PDIF. Kwestie van contra-stekkertje in een slotplaatje monteren en twee draadjes ernaartoe.
Heb ik zelf ook wel eens gedaan; was tien minuutjes klussen en ik heb er een half jaar lang muziek door geluisterd.

• lexi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-02 16:27
of bij dx.com een hdmi switch met spdif uitgang kopen.
Pagina: 1