Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
hallo dames/heren
mijn naam is ozan en ik heb al mijn s4 al 5 maanden lang.
Telkens als er een update komt krijg ik het veel later.
mijn broer heeft ook een Samsung Galaxy s4 en had de update 4.3 en ik had het pas 2 maanden later gekregen.
mijn punt is op 10 maart krijg mijn broer update 4.4.2 en het is nu 16 maart en ik heb nog altijd het update niet hoe komt dit eigenlijk :( ?

ik heb kies gedownload & kies 3 beide zeggen dat ik laatste update heb = 4.3.2
laatst controle uitgevoerd voor update -> (16 maart 2014) (0:46 gmt + 1 )

heb ook geprobeerd om manueel naar instellingen te gaan via gsm -> more -> About Device -> Software update -> update = The latest updates have already been installed

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

Heeft een van jullie toevallig een toestel via een provider?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

Topicstarter
provider ik weet niet wat dat is ;'( hij heeft hem van krefel gekocht ik van Mediamarkt...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2014 00:54 ]

• PhaeTom
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-11 13:06
Kan zijn dat de Krefel versie voorloopt op updates omdat hij uit België komt, terwijl die van jou uit Nederland/Duitsland komt. Een aanname, maar toch...

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Een provider...? KPN, Vodafone, Tele2 etc.

Ofwel: Is een van de toestellen in combinatie met een abbonement en/of SIM kaart gekocht? Providers komen namelijk later met updates voor (android) smartphones dan dat Samsung zelf doet.

[ Voor 26% gewijzigd door D4NG3R op 16-03-2014 00:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
bij het opstarten van gsm krijg ik in het wit rood reclame t-mobile maar mijn broer niet en toen mijn broer zijn gsm voor het eerst open deed was alles Engels en stond er alleen standaard spullen op toen ik het voor het eerst opstarten was alles Duits en stonden er sommige Duitse apps op wat ik direct gewist heb en toen update 4.3 kwam. kwamen al die Duitse apps terug heb ik het opnieuw gewist 4 à 5 apps zijn dat.

mijn broer heeft Proximus abonnement en ik Jim Mobile geen abonnement

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2014 01:04 ]

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Verwijderd schreef op zondag 16 maart 2014 @ 01:02:
bij het opstarten van gsm krijg ik in het wit rood reclame t-mobile maar mijn broer niet
D4NG3R schreef op zondag 16 maart 2014 @ 00:57:
Providers komen namelijk later met updates voor (android) smartphones dan dat Samsung zelf doet.
Daar is je antwoord al.

Verwijderd

Topicstarter
ow ik snap het nu maar is er is echt niks wat ik er voor kan doen ? want het duurt echt maanden

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Ja er zijn dingen die je kan doen, maar aangezien je de term provider nog niet eens kende raad ik je sterk af dit te gaan proberen.

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:15
Verwijderd schreef op zondag 16 maart 2014 @ 01:11:
ow ik snap het nu maar is er is echt niks wat ik er voor kan doen ? want het duurt echt maanden
Voor zo ver ik het weet zou je ergens eind april begin mei die update moeten krijgen.

Er zijn wel andere oplossingen maar de kans dat je je telefoon stukmaakt en garantie kwijt raakt is vrij groot.

Verwijderd

Topicstarter
hmm ik snap het ik zal wel wachten xD dank u voor jullie informatie !!!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.