Hallo iedereen,
Ik wil graag een Pc bouwen (is de eerste keer) om op te werken en om goed op te gamen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Nou vooral gamen, maar ook om snel op te kunnen werken met office en google chrome bijvoorbeeld.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat te denken aan ongeveer 900 euro, maar als het wat meer wordt is dat geen probleem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb al toetsenbord en muis en een oud beeldscherm wat ik dan binnenkort ook zal vervangen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De standaard componenten zoals processor, videokaart, intern geheugen etc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee, heb ook niet veel ervaring met game-pc's.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik wil het liefst twee schermen kunnen aansluiten op het systeem, maar ik weet niet of dat mogelijk is in combinatie van van bepaalde moederborden en videokaarten. Ook een systeem dat niet te veel geluid maakt zou wel fijn zijn.
Ga je overklokken?
Weet niet precies wat het is, dus nee ik denk het niet.
Ik heb zelf al even rond gezocht en kwam op deze build uit:
Dit leek me opzich wel een redelijke build, weet alleen niet of de videokaart heel lang mee gaat. Wat de kast betreft heb ik er maar een uitgezocht, maar weet niet of die nog aan speciale dingen moet voldoen. Voor de rest weet ik niet of de voeding juist is en of het systeem wel goed wordt gekoeld.
Ik wil wel twee beeldschermen op dit systeem kunnen aansluiten. Nu heb ik deze twee in gedachte.
Is het mogelijk om deze twee aan te sluiten op het moederbord dat ik nu heb uitgezocht?
Alvast bedankt,
Daan
Ik wil graag een Pc bouwen (is de eerste keer) om op te werken en om goed op te gamen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Nou vooral gamen, maar ook om snel op te kunnen werken met office en google chrome bijvoorbeeld.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat te denken aan ongeveer 900 euro, maar als het wat meer wordt is dat geen probleem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb al toetsenbord en muis en een oud beeldscherm wat ik dan binnenkort ook zal vervangen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De standaard componenten zoals processor, videokaart, intern geheugen etc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee, heb ook niet veel ervaring met game-pc's.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik wil het liefst twee schermen kunnen aansluiten op het systeem, maar ik weet niet of dat mogelijk is in combinatie van van bepaalde moederborden en videokaarten. Ook een systeem dat niet te veel geluid maakt zou wel fijn zijn.
Ga je overklokken?
Weet niet precies wat het is, dus nee ik denk het niet.
Ik heb zelf al even rond gezocht en kwam op deze build uit:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 189,50 | € 189,50 |
| 1 | MSI B85-G41 PC Mate | € 61,60 | € 61,60 |
| 1 | MSI GeForce GTX 770 Gaming | € 270,90 | € 270,90 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 46,86 | € 46,86 |
| 1 | Cooler Master N300 (Closed) | € 31,64 | € 31,64 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 22,95 | € 22,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 58,89 | € 58,89 |
| 1 | Corsair CX600M | € 59,99 | € 59,99 |
| 1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 119,99 | € 119,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 862,32 | |
Dit leek me opzich wel een redelijke build, weet alleen niet of de videokaart heel lang mee gaat. Wat de kast betreft heb ik er maar een uitgezocht, maar weet niet of die nog aan speciale dingen moet voldoen. Voor de rest weet ik niet of de voeding juist is en of het systeem wel goed wordt gekoeld.
Ik wil wel twee beeldschermen op dit systeem kunnen aansluiten. Nu heb ik deze twee in gedachte.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 2 | Iiyama ProLite E2483HS-B1 Zwart | € 150,- | € 300,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 300,- | |
Is het mogelijk om deze twee aan te sluiten op het moederbord dat ik nu heb uitgezocht?
Alvast bedankt,
Daan