Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi Tweakers,

Ik heb een video gemaakt van mijn hand boven een wit een a4'tje maar nu blijkt dat er een reflectie van mijn hand zichtbaar is op het papier. Nu is het shot dus eigenlijk gewoon niet goed uitgelicht maar ik kan hem niet meer opnieuw schieten en vraag mij af hoe ik dit de reflectie tot een minimum kan beperken.

Afbeeldingslocatie: http://feedbag.io/_i/5cah2zqec/k1hki5tza/e1n9ek/1394897077.8399.png

Ik heb de brightness al omhoog gezet maar dan raakt mijn hand wat overbelicht en wil dus niet te ver gaan.

Ben niet erg ervaren met Final Cut.

Hoe doe ik dit het beste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dit is meer Graphics dan Macs & Software, dus een move die kant op :)

MS > GFX

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thanks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Niet erg veel ervaring met FCPX maar wel met Premiere Pro.
Ik denk dat je dit het best/makkelijkst kunt doen met Levels en/of Curves. Daar een beetje met klooien en ik denk dat je al best een eind komt.

YouTube: Levels and Curves Tutorial for Final Cut Pro X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loderunner
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 11:53
De kleuren op het papier matchen te veel met de kleuren van de hand, dus ik denk zelf dat de enige goede oplossing is om een roto te doen. Oftewel, je hand + telefoon uitkippen. Dit kan wel een tijdrovende klus worden, en is niet echt geschikt als je deadline al in zicht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SherlockHolmes
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 25-09 11:51
Inderdaad wat Loderunner zegt, het simpelste en effectiefste zou naar mijn idee zijn om gewoon even je hand en de telefoon weg te knippen, of alleen de achtergrond.
Pagina: 1