Hallo tweakers!
Na 7 jaar trouwe dienst is mijn game pc(inspiron 531) echt aan vervanging toe. Heb wel een laptop( Asus K55V) maar een GeForce 610m is niet helemaal fantastisch om te gamen. Wat ik wel meer wil doen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
- Ik wil spellen zoals Battlefield 4, Elder Scrolls en meer shooters en MMORPG op ultra kunnen spelen.
- Photoshop moet goed kunnen draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1000 euro, zelf bouwen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm, toetsenbord, muis, DVD drivers en card-reader heb ik allemaal nog van m'n inspiron 531
Denk dat ik die gewoon weer opnieuw kan gebruiken?
Ga je overklokken?
Nee, denk het niet
Waar ben ik bang voor?
Dat m'n DVD-drivers en cardreader niet in mn nieuwe kast passen
Mijn mandje nu, ik hoop dat alles met elkaar samen gaat?
Ik heb weinig tot geen ervaring met het zelf assembleren van een pc, laat staan de bios instellen. Hebben jullie nog tips voor mij?
Na 7 jaar trouwe dienst is mijn game pc(inspiron 531) echt aan vervanging toe. Heb wel een laptop( Asus K55V) maar een GeForce 610m is niet helemaal fantastisch om te gamen. Wat ik wel meer wil doen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
- Ik wil spellen zoals Battlefield 4, Elder Scrolls en meer shooters en MMORPG op ultra kunnen spelen.
- Photoshop moet goed kunnen draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1000 euro, zelf bouwen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm, toetsenbord, muis, DVD drivers en card-reader heb ik allemaal nog van m'n inspiron 531
Denk dat ik die gewoon weer opnieuw kan gebruiken?
Ga je overklokken?
Nee, denk het niet
Waar ben ik bang voor?
Dat m'n DVD-drivers en cardreader niet in mn nieuwe kast passen
Mijn mandje nu, ik hoop dat alles met elkaar samen gaat?
Ik heb weinig tot geen ervaring met het zelf assembleren van een pc, laat staan de bios instellen. Hebben jullie nog tips voor mij?