Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Telefoon verbinden met computer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb altijd mijn Sony Xperia Z1 kunnen verbinden met mijn computer, maar om de één of andere reden weigert hij dit te doen de laatste tijd.

Als ik hem verbind installeert mijn computer de driver automatisch, maar deze installatie mislukt vervolgens. In het specifiek: MTP-USB apparaat is mislukt met installeren. Je krijgt wel het bekende geluidje te horen van Windows wanneer je een USB-device aansluit. Echter, laadt de telefoon ook niet meer op wanneer hij aan de computer is aangesloten.

Sony's PC companion lijkt niet veel hieraan te doen. Hij blijft vermelden dat er geen telefoon aangesloten is aan de PC.

Drivers handmatig via internet opzoeken lukt mij niet. Als ik dit doe, krijg ik een Winrar map in mijn documenten waarin geen toepassingen zit die ik kan uitvoeren?

Driver verwijderen en bewerken via 'Apparaten en Printers' werkt ook al niet.

Aan mijn telefoon ligt het niet, want op andere computers doet hij het wel.

Edit:
installeren van Media Transfer Protocol Porting Kit heeft ook niet mogen baten.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2014 15:44 ]

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-11 22:36
Misschien zit in je rar file de driver voor je usb hardware.
Ga naar je usb apparaat bij hardware in je configuratie, dan daar de driver veranderen naar je rar file.

Verwijderd

Topicstarter
Werkt helaas niet.

Hij blijft dan zeggen dat de beste stuurprogramma's al zijn geïnstalleerd.

Als ik ervoor kies om uit een lijst een stuurprogramma te kiezen geeft hij het volgende weer: 'Er is een stuurprogramma voor dit apparaat gevonden, maar er is een fout opgetreden tijdens de poging om het stuurprogramma te installeren.' MTP USB aparaat: 'Dit apparaat werkt niet goed omdat Windows de voor dit apparaat benodigde stuurprogramma's niet kan laden. (Code 31)

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:11

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Kan je in systeem - hardware niet je telefoon verwijderen en dan het vinkje bij 'drivers verwijderen' aanzetten (of op OK drukken als hij dat vraagt)?
Anders misschien op je telefoon kijken naar een icoontje die aangeeft dat je verbonden bent. Bij mijn Galaxy S3 kan ik dat icoontje dan aanklikken en kiezen voor Camera Mode. Als ik problemen heb met herkenning ga ik daar meestal mee spelen, dan pakt hij hem soms wel. Een andere optie die je aan/uit kan zetten bij Ontwikkelaarsopties is USB-foutopsporingsmode. Daarvoor moet hij ook drivers installeren.
Een laatste mode waarbij je drivers zou moeten hebben is als de telefoon uit staat en aan de telefoon gehangen wordt, of als hij net aangezet is

Misschien kan je ook [google=error code 31 device manager]. De eerste hit bracht me hier, daar worden al verschillende opties genoemd die je kan proberen.

Heb je ook al een andere USB kabel geprobeerd en laad je telefoon wel op met diezelfde kabel in een andere computer? Als dat wel zo is, kan je hardwareproblemen met je kabel of telefoon uitsluiten.

[ Voor 23% gewijzigd door gwystyl op 18-03-2014 09:12 ]