Heb altijd mijn Sony Xperia Z1 kunnen verbinden met mijn computer, maar om de één of andere reden weigert hij dit te doen de laatste tijd.
Als ik hem verbind installeert mijn computer de driver automatisch, maar deze installatie mislukt vervolgens. In het specifiek: MTP-USB apparaat is mislukt met installeren. Je krijgt wel het bekende geluidje te horen van Windows wanneer je een USB-device aansluit. Echter, laadt de telefoon ook niet meer op wanneer hij aan de computer is aangesloten.
Sony's PC companion lijkt niet veel hieraan te doen. Hij blijft vermelden dat er geen telefoon aangesloten is aan de PC.
Drivers handmatig via internet opzoeken lukt mij niet. Als ik dit doe, krijg ik een Winrar map in mijn documenten waarin geen toepassingen zit die ik kan uitvoeren?
Driver verwijderen en bewerken via 'Apparaten en Printers' werkt ook al niet.
Aan mijn telefoon ligt het niet, want op andere computers doet hij het wel.
Edit:
installeren van Media Transfer Protocol Porting Kit heeft ook niet mogen baten.
Als ik hem verbind installeert mijn computer de driver automatisch, maar deze installatie mislukt vervolgens. In het specifiek: MTP-USB apparaat is mislukt met installeren. Je krijgt wel het bekende geluidje te horen van Windows wanneer je een USB-device aansluit. Echter, laadt de telefoon ook niet meer op wanneer hij aan de computer is aangesloten.
Sony's PC companion lijkt niet veel hieraan te doen. Hij blijft vermelden dat er geen telefoon aangesloten is aan de PC.
Drivers handmatig via internet opzoeken lukt mij niet. Als ik dit doe, krijg ik een Winrar map in mijn documenten waarin geen toepassingen zit die ik kan uitvoeren?
Driver verwijderen en bewerken via 'Apparaten en Printers' werkt ook al niet.
Aan mijn telefoon ligt het niet, want op andere computers doet hij het wel.
Edit:
installeren van Media Transfer Protocol Porting Kit heeft ook niet mogen baten.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2014 15:44 ]