Wat eerst kopen?

Pagina: 1
Acties:

• Yourireplay
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 10-11-2022
Ik heb bijna alle basiscomponenten van mij computer compleet maar nu zit ik te twijfelen

ik heb nog een wat kleiner bedrag over voor een behuizing of een processor cooler,

mijn vraag is, wat is belangerijker om eerst te halen? Mijn computer zal belast gaan worden met games, ook zwaardere.

Ik heb nog een oude atx kast staan zonder fannen kan ik daar eerst de onderdelen in laten draaien met een custom cpu koeler en een videokaart met dual fan?

Mvg
Youri

[ Voor 20% gewijzigd door Yourireplay op 15-03-2014 13:43 ]

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06:43
Geen idee? Misschien een ventilator?

Hmm.. Kweenie hoor, maar een kast lijkt me ergens toch wel handig?! :o

• Yourireplay
Sorry ik zag net pas dat ik was vergeten te melden dat ik nog een oude kast heb, ik heb het al aangepast

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:13
Als je een boxed processor hebt gekocht zit daar al een koeler bij. Ik zou zeggen probeer die eerst en kijk daarna of je liever een nieuwe koeler hebt die stiller is/beter koelt.

Mocht de boxed koeler voldoen, kun je een nieuwe behuizing kopen.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Yourireplay
Ik weet nu al dat de normale koeler mij gaat irriteren en dat de temp te hard op loopt, (Correct me if i'm wrong)

dus ik ga dan wel voor de koeler.

wat is een goeie AM3+ cpu cooler ?

Cooler Master Hyper 212 Evo
Gelid Tranquillo Rev.2

[ Voor 5% gewijzigd door Yourireplay op 15-03-2014 15:08 ]

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:13
Tranquillo voor als je niet gaat overklokken.

Scythe Mugen 4 PCnogwattus voor overklokken. Weet echter ff niet of deze geschikt is voor AM3+ maar volgens mij wel. Let er op dat de koeler ook in de behuizing moet passen.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Yourireplay
Heel erg bedankt !

EDIT: Is het uitgesloten dat je niet meer crucial ballistix sport 8GB 1600Mhz ram geheugen moet combineren met Asrock 970 Pro 2.0 of kan dat wel ? want dat zou weer 7 euro schelen .

[ Voor 83% gewijzigd door Yourireplay op 15-03-2014 16:00 ]

Pagina: 1