Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe laptop

Pagina: 1
Acties:

• Bananendoos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-11 12:14
Hallo mede-Tweakers,

Omdat ik binnenkort waarschijnlijk veel in het ziekenhuis zal zitten ivm infuus zal ik graag een laptop aanschaffen waar ik ook goed op kan werken voor school. Ik wil vooral er goed op kunnen internetten en office, als er een beetje op gegamed kan worden komt dat niet verkeerd uit.
De laptop moet rond de 600,- kosten.
Zoals hierboven vermeld ben ik van plan om hem veel mee te slepen al mag hij van mij wel aan de zwaardere kant zijn, de grootte heb ik wel graag groot omdat ik nu een 17.3 inch scherm heb (acer aspire 7250) en dat wel fijn vind, 15.6 inch vind ik ook wel goed.

Dus als jullie nog een fijne laptop weten die rond de 600,- kost en goed mee te nemen is en snel is zou ik dat zeer op prijs stellen als jullie dat vertellen.

Bij voorbaat dank,

Bananendoos

Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

• job89
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-01 09:07
Je zou een Dell Inspiron 17R kunnen overwegen, dan kom je met VIP korting op 611 uit.
Verder heb je de Dell Inspiron 15 R nog. Wat met 10% vip korting ook wel leuke prijzen opleverd.
Als zijn dit alletwee wel laptops met ultra low voltage processor, wat minder gunstig is voor gamen maar hierdoor wel langer op een accu mee gaan.
Verder zou je nog voor een Lenovo E540 kunnen gaan de met de ecoupon
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
nog weer 7% goedkoper wordt en zelf samen te stellen is naar wens.

[ Voor 20% gewijzigd door job89 op 15-03-2014 14:46 ]

• Bananendoos
Dankjewel!
Was zelf nooit bij deze laptops uitgekomen.

• Bark_At_The_Cat
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 29-11 20:10
Die 15r heeft geen full HD scherm. Als jij met 17" kan leven zou ik uit deze keuze nooit voor de 15R gaan. Just my 2 cents.

• Bananendoos
oke, 17 inch vind ik inderdaad wel fijner, lekker groot scherm :P
Deze kwam ik ook nog tegen, is dit wat? Enige nadeel wat ik zo gauw zie voor mij is de 14 inch.
http://www.scheerenfoppen...34g75makk-notebook/p51502

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 19:52
Ik zou de lenovo kiezen tenzij je veel liever 17 inch wil. Als je hem mee wil nemen lijkt 17 inch me er lastig, want mijn 15 inch past al nauwelijks in mijn tas.

Neem trouwens als update voor de lenovo het full hd scherm en de nvidia gpu.

• Bananendoos
Allereerst sorry voor de bump maar ik ben er toch nog niet helemaal uit.
Er gaat nu zeker een laptop komen en ik wil hem graag snel, ik word helemaal gek als een laptop langzaam is en niet snel reageert. Omdat dit mijn hoofdprioriteit was ben ik op de volgende uitgekomen:

pricewatch: Acer Aspire V5-552-10578G1Taii

Heeft iemand van jullie hier toevallig ervaringen mee of toch nog een andere laptop voor dezelfde prijs (of minder :) )

Pagina: 1