Apple Carplay/Android Auto voor BMW/MINI/Audi/Mercedes: Nextgearmedia.nl
Avalaxy schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 13:01:
Een rekenmachine.
Een uitdaging! ik ga het zo bekijken. Hoe zou ik die wijzer kunnen laten draaien?eperon schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 13:10:
een 'analoge' klok/stopwatch
Tijdens mijn opleiding heb ik ooit een dartbord moeten maken, dat was erg leuk 
Je kunt het zo gek maken als je wil.
Automatisch tekenen van dartbord, klikbare vakjes voor de score, 'live' scorebord waar de vorige scores automatisch doorgestreept worden.
Leef je uit
Automatisch tekenen van dartbord, klikbare vakjes voor de score, 'live' scorebord waar de vorige scores automatisch doorgestreept worden.
Leef je uit
Even niets...
Oehh, dat is ook iets leuks om mee te nemen! Kan ik ervoor zorgen dat de muis een beetje "geshaked"wordt om het realistischer te maken? Dus dat als de muis op het dartbord is, dat het dartbord de muis een beetje beinvloed.FireDrunk schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 13:17:
Tijdens mijn opleiding heb ik ooit een dartbord moeten maken, dat was erg leuk
Leef je uit
Als het wat rustiger is op het werk, ga ik ook hiermee aan de slag! Bedankt
Domih schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 13:19:
[...]
Als het wat rustiger is op het werk, ga ik ook hiermee aan de slag! Bedankt
Je weet niet wat voor werk ik doe
Opsom topics voor ideeen om te gaan maken zitten we hier niet echt op te wachten. Als iedereen die begint dat zou doen dan staat het forum hier straks vol met dezelfde topics. Ik ga je topic dan ook sluiten.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()