Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik wil binnenkort de Lenovo Ideapad U430 Touch 8GB ram, I5 4200U aanschaffen maar voor dat ik dat doe
wil ik zeker weten of hij echt zo goed is als gezegt wordt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:11
Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 12:58:
ik wil binnenkort de Lenovo Ideapad U430 Touch 8GB ram, I5 4200U aanschaffen maar voor dat ik dat doe
wil ik zeker weten of hij echt zo goed is als gezegt wordt. :)
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:53
Succes met lezen: http://www.notebookcheck....ch-59372369.101579.0.html

Een beetje eigen initiatief is natuurlijk wel gewenst... Het lijkt er niet op alsof je jezelf hebt verdiept in je keuze, of je legt niet uit waarom. Bovendien moeten we natuurlijk wel weten wat je met je laptop wil gaan doen!

Zie ook: LAA beleid

[ Voor 6% gewijzigd door Arjan90 op 15-03-2014 13:02 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik moet een laptop hebben want ik reis veel en op school moet ik ook veel edit werk doen (Photoshop,After Effects, Premier Pro). Daarvoor heb ik dus een grote batterij voor nodig en natuurlijk wil ik onderweg wel een game kunnen spelen bijv far cry 3, en hij oogt ook mooi. 14 Inch is niet te groot en niet te klein dus prima voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen wil je helpen, maar wat eigen inzet word wel gewaardeerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na uitvoerig onderzoek ben ik tot de conclusie gekomen dat deze lenovo voor mij de ideale laptop zou zijn. In NL staat ie echter voor €999,- in één (!) webshop, overzees kost ie USD 700.-

Weet iemand waarom hij a) zo slecht leverbaar / beschikbaar is en b) waarom ie in NL zo schreeuwend veel duurder is?

Alternatieven (<14", prijs < € 1.000,-, fijne resolutie, dikke CPU en dito accuduur, mooi design) heb ik vooralsnog niet kunnen vinden namelijk...

EDIT: er is sinds 15 mei een nieuwe (wél) beschikbaar voor € 899,-. Mij dunkt de ideale laptop! :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2014 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishhh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07:44
Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:51:
Na uitvoerig onderzoek ben ik tot de conclusie gekomen dat deze lenovo voor mij de ideale laptop zou zijn. In NL staat ie echter voor €999,- in één (!) webshop, overzees kost ie USD 700.-

Weet iemand waarom hij a) zo slecht leverbaar / beschikbaar is en b) waarom ie in NL zo schreeuwend veel duurder is?

Alternatieven (<14", prijs < € 1.000,-, fijne resolutie, dikke CPU en dito accuduur, mooi design) heb ik vooralsnog niet kunnen vinden namelijk...

EDIT: er is sinds 15 mei een nieuwe (wél) beschikbaar voor € 899,-. Mij dunkt de ideale laptop! :)
Ik ben ook geïnteresseerd in deze laptop, maar ik las dat deze een TN-scherm heeft, Ben benieuwd of dat de kijkplezier zal bederven.

Andere sites vermelden FHD

pricewatch: Lenovo IdeaPad U430 Touch (59413940)

PSN: TheKrish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlietZ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:03
bekijk ook eens de webshops van lenovo in andere landen. via een trucje in de link kun je dan gewoon bij nederlandse leverancier bestellen met de "buitenlandse" prijs. Die vaker ook nog goedkoper is!

Lenovo T540P
Pagina: 1