Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Draadloze waterdichte headset [ZOEK]

Pagina: 1
Acties:

• NLboswachter
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 26-05-2018
LS,

Ik ben op zoek naar een draadloze waterdichte headset die ik bijvoorbeeld onder de douche kan gebruiken. Heeft iemand hier ervaring mee, of kan iemand me een tip geven. Ik heb gezocht maar ben nog niet helemaal tevreden met wat ik heb gevonden.

Alvast bedankt.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:40

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Misschien handig om dan even aan te geven wat je al gevonden hebt en waarom je daarmee niet tevreden bent. Dat geeft wat meer richting aan je vraag :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik heb er nog nooit van gehoord moet ik zeggen. Ik vraag me ook serieus af waarom je dat zou willen.
Als je uren onder de douche of in bad gaat kan ik me er nog iets bij voorstellen, of als je wilt bellen daar ofzo.
Maar voor de rest lijk me een iPod dock voor in de badkamer makkelijker :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:41
[verwijderd]

[ Voor 95% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:51 ]

• NLboswachter
Ik heb inderdaad ook zitten nadenken over een speaker in de badkamer, echter wil ik mijn muziek graag hard draaien en hebben de buren er dan last van. Om de buren een plezier te doen ben ik dus op zoek naar iets wat ik in me oor kan stoppen, zonder overlast te bezorgen. En ja ik sta erg lang onder douche als de mogelijkheid er is. :-)

Ik heb zelf deze gevonden: http://tiny.cc/3bircx

Ik vind het alleen persoonlijk niet zo lekker zitten met zo'n frame achter me hoofd langs. Heb liever iets op me hoofd zitten.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Persoonlijk lijkt dopjes me iig zwaar irritant onder de douche. Beetje te vergelijken met dopjes in de regen, dat sijpelt ook overal langs. Zou iig niks voor mij zijn :)

Hoofdband op je hoofd, ook niet handig, zeker als je je haren wilt wassen. Come to think of it, dr mag dan spul waterbestendig of waterdicht zijn (en dat is die motorola niet eens, zo lijkt het), maar van zeep en zeepresten (en dus ook shampoo e.d.) wordt geen enkel stuk electronica vrolijk ;)

Ik snap je punt, maar ik denk dat je toch echt beter naar een fatsoenlijk dockje kunt kijken, al dan noet voorzien van BT of airplay mogelijkheden. Met name airplay kom je steeds meer tegen de laatste tijd :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• NLboswachter
Bedankt voor het advies en het meedenken :) Ik ga even zoeken wat voor mij de beste optie zal zijn.
Pagina: 1