Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Jan Tios
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13-11-2021
Hallo,

Ik ben nu een half jaar in het bezit van een Samsung Galaxy Xcover 2, en de laatste tijd irriteer ik me aan het intern geheugen. De telefoon heeft 1GB, genoeg voor een paar simpele apps zoals facebook, whatsapp en instagram zou je zeggen. De laatste tijd, als ik mijn galerij wil openen, krijg ik telkens de melding dat m'n intern geheugen vol zit, en dat ik wat moet verwijderen, tussen haakjes het aantal MB.

Wanneer ik genoeg (bijvoorbeeld 30MB) verwijderd heb, krijg ik de melding na een paar dagen weer opnieuw. Als ik in het applicatiebeheer kijk zie ik dat apps als Facebook, Youtube en Google Chrome steeds ''groter'' worden. Ze slaan cookies of foto's op of iets dergelijks, hoe kan ik dit uitzetten en zorgen dat mijn geheugen niet steeds vol loopt?

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:15
Het kan niet uit maar cache legen zou voldoen, ik doe dat ook met regelmaat want na 1 maand zit ik doodleuk aan 700mb of meer aan cache van chrome browser.

• Jan Tios
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13-11-2021
Zijn daar echt geen mogelijkheden voor? 1x per maand maakt niet uit, maar ik moet het nu dagelijks.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
1GB is gewoon weinig. Je kan beter wat apps verwijderen die je niet gebruikt. Volgens mij is het verzamelen van data door apps inderdaad niet uit te zetten.

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-11 17:36
Als je je telefoon probeert te rooten kun je verschillende mappen naar je SD-kaart overzetten, zoals /Data map die erg groot wordt.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |