Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

duckduckgo iritant in firefox

Pagina: 1
Acties:

• SvenHe
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20-11 22:19
Een tijdje terug heb ik mijn xubuntu 12.04 laptop opnieuw geïnstalleerd.

Voor die tijd bleef een icoon van duckduckgo al iritant in de addon balk aanwezig na deinstalatie van de zoekmachine addon.
Dat zal voor een deel misschien met mijn sync historie te maken hebben.

Maar vaak komt na een browserupdate de addon weer terug. Dat is al mega iritant.

Maar na de verse instalatie krijg ik ook steeds duckduck zoeksuggesties in mijn adress bar terwijl ik de zoekmachine addon dus weer verwijderd heb.

Wat is hier aan de hand?

Verwijderd

En de browser die je gebruikt is?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2014 10:33 ]

• SvenHe
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20-11 22:19
Dat stond er al, firefox.

Maar ik ontdek net dat duckduck go wel als addon geinstaleerd was maar niet als zoekmachine in het zoekmachinebalkje. Ik snap niks van die logica maar ik ben wel weer dichter bij een oplossing.

Nog nog voorkomen dat hij iedere keer opnieuw geinstalleerd wordt via sync... gedoe zeg.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 10:32:
En de browser die je gebruikt is?
Ik denk dat de titel van de thread hier enigszins verklapt dat het om Firefox gaat :P
SvenHe schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 10:37:
Dat stond er al, firefox.

Maar ik ontdek net dat duckduck go wel als addon geinstaleerd was maar niet als zoekmachine in het zoekmachinebalkje. Ik snap niks van die logica maar ik ben wel weer dichter bij een oplossing.

Nog nog voorkomen dat hij iedere keer opnieuw geinstalleerd wordt via sync... gedoe zeg.
Je zegt via Sync... Dan staat het dus in je sync-profiel. Probeer die eens te overschrijven met jouw huidige profiel (dus overwrite server, of iets dergelijks, ik gebruik het al een tijdje niet meer).

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron