Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Iemand ervaring met Phaser?

Pagina: 1
Acties:

• defixje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-07 09:44
Dag allemaal,

Ik zag na wat rond zoeken het framework "Phaser" verschijnen. Het blijkt een HTML5 games framework te zijn en ik vroeg mij af of iemand hier al ervaring mee heeft.

Ik zou graag willen weten of dit een goed framework is om te beginnen met HTML5 games. Heb wat ideeën en op het eerste gezicht ziet het er allemaal goed uit.

Kan iemand zijn/haar ervaringen met dit framework delen? Zoals bijvoorbeeld de do's en dont's van dit framework.

Links:Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

D3Fix, Ethical Hacker, Pokeraar, Programmeur

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Je ziet heel veel/uitgebreide voorbeelden en documentatie. Daaruit kun je zelf toch ook wel opmaken of het framework voor jou geschikt is? :?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
NMe schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 23:13:
Je ziet heel veel/uitgebreide voorbeelden en documentatie. Daaruit kun je zelf toch ook wel opmaken of het framework voor jou geschikt is? :?
Waarom zou je niet eerst naar de community luisteren voordat je een heel framework voor je project gaat gebruiken..? :S
Er zijn genoeg frameworks tegenwoordig en wie weet stuurt iemand zijn ervaring je wel de andere kant op. :)

Verder zou ik aanraden om even te Googlelen, je vindt vast en zeker websites/blogs die je een overzicht kunnen geven van (HTML5 game-)frameworks. ;)

Verwijderd

Het kan best slim zijn om naar praktijkvoorbeelden van een community te luisteren. Misschien weet de community wat dit frame work juist goed, of juist fout doet.
De documentatie van Phaser zal je iniedergeval een beetje op weg kunnen helpen.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2014 00:04 ]