Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

dell inspiron 14 7437

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik ben al een paar weken aan het rondneuzen voor een nieuwe laptop. Vorige week heb ik ook om advies gevraagd, de aanbevolen samsung ativ book 8 bij paradigit was echter overal al uitverkocht.

Nog even wat ik zocht:
- max 1000,-
- Goede accu, want ik werk veel op lange treinreizen
- stevig systeem want ik werk veel met adobe creative suite, autocad etc.

Nu kwam ik op de dell website zojuist de inspiron 14 7437 tegen en dat leek me wel wat(enige minpuntje is de max 8gb intrern geheugen) Hij is echter zo nieuw dat er amper reviews van. bestaan.... Heeft iemand hier er ervaringen mee?

Ik zou kiezen voor de i7 variant met 8gb intern geheugen en SSD schijf.

Graag jullie advies/feedback?

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-11 22:56
http://www.notebookcheck....37-Notebook.107896.0.html

Gelukkig niet zo nieuw dat notebookcheck er geen review over heeft gemaakt :)

Wat mij opvalt is het scherm, dat maar 1366x768 pixels is, dit samen met een beetje flauwe helderheid en idem kijkhoeken vind ik een beetje jammer voor een device van bijna 1000€. Voor de rest zijn ze wel redelijk positief, maar volgens mij is er beters te vinden.

Met een budget van 1000€ kan je je eventueel verdiepen in een Sony Vaio Pro 13 kijken. Die komen hier vaker voorbij en zijn schijnbaar prima machientjes. Daarnaast zit daar standaard ook een 1080p paneel in wat vergeleken met de dell toch prettiger werkt.

Verwijderd

Topicstarter
Tnx voor je link. Had al op de sony vaio zitten zoeken maar deze actie niet gezien. Heb zojuist even dezelfde opties genomen als de dell maar ga dan wel 180,- over mijn budget en heb maar de helft van het ssd geheugen van dell...helaas

Verwijderd

Als student krijg je via Surfspot 10% korting op de Sony Vaio Pro. Het scherm lijkt me zeker voor jouw taken belangrijk.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2014 22:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
...ik ben alleen geen student meer. Enig idee hoe nauw ze dat nemen?

• job89
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-01 09:07
Rond dit bedrag zit ook de T440s of de X240 met genoeg samenstel opties. (Een goede besparing is de 16GB M.2 Solid State Drive niet te selecteren) En met de ecoupon krijg je ook nog 10% korting:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Verder mooi meegenomen is dat er 3 on-site garantie op zit.
Pagina: 1