Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozuaurk
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22-04-2024
ik ben op zoek naar een low budget telefoon voor me vader.

maar het probleem is hij wil geen touchscreen want daar kan hij niet mee overweg en toetsen zoals de black berry vind hij veelste klein.

ik heb telefoons gezien zoals nokia 301 daar kan whatsapp op en is geen touch voor een goedkope prijs maar daar is geen wifi op dus dan moet mijn vader nog steeds een abbonoment nemen.

dus wil graag weten als er normale telefoons nog beschikbaar zijn voor max 100 euro.

Alvast bedankt ;)

JozuaR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
Van de nieuwe telefoons is er geen keuze dan met kleine toetsenbord en wifi of een normale Nokia zonder wifi.

Van de oudere is er meer keus, alle Nokia N series ondersteunen whatsapp maar let op, niet alle hebben wifi.

Modellen als N95 en N96 hebben wel wifi en er kan whatsapp op en hebben normale knoppen, voor de rest moet je het uitzoeken, sites als gsmchoice of phonearena hebben alle specs mocht je iets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozuaurk
  • Laatst online: 22-04-2024
Mizgala28 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 19:31:
Van de nieuwe telefoons is er geen keuze dan met kleine toetsenbord en wifi of een normale Nokia zonder wifi.

Van de oudere is er meer keus, alle Nokia N series ondersteunen whatsapp maar let op, niet alle hebben wifi.

Modellen als N95 en N96 hebben wel wifi en er kan whatsapp op en hebben normale knoppen, voor de rest moet je het uitzoeken, sites als gsmchoice of phonearena hebben alle specs mocht je iets vinden.
nou bedankt ik ga even op gsmchoice of phonearena kijken

JozuaR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crahsystor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:06
Let wel even op dat op sommige oudere telefoons met bijvoorbeeld Symbian, WA wel werkt, maar dat deze handmatig geactiveerd moet worden. Dat wil zeggen dat je de app open moet houden om iets te kunnen ontvangen. Nieuwere telefoons hebben dit ongemak niet.

Addicted to silent computing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Crahsystor schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 19:37:
Let wel even op dat op sommige oudere telefoons met bijvoorbeeld Symbian, WA wel werkt, maar dat deze handmatig geactiveerd moet worden. Dat wil zeggen dat je de app open moet houden om iets te kunnen ontvangen. Nieuwere telefoons hebben dit ongemak niet.
Dit is echt onzin :X

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:28

Barrycade

Through the...

Nokia Asha 210 will do the trick. WiFi, Whatsapp en een querty toetsenbord. Redelijk groot scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
→ MAA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
Barrycade schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 21:22:
Nokia Asha 210 will do the trick. WiFi, Whatsapp en een querty toetsenbord. Redelijk groot scherm.
Daar dacht ik zelf ook aan maar hij geeft aan dat zijn vader geen kleine toetsenbord wilt hebben.

Nou kan de N96 whatsapp wel op achtergrond draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:28

Barrycade

Through the...

Mijn moeder van 63 kan prima overweg met het toetsenbord van de Asha.

Ze zijn niet echt heel klein maar wel iets kleiner dan gewone knopjes van een normale Nokia. Ze zijn iets bol, dus prima te bedienen.

Lijkt me een ramp om via t9 en een numeriektoetsenbord te moeten typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
  • Laatst online: 13-12-2021
Nokia E52?
Moet je wel typen op de oude sms manier dus duurt lang.

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Pagina: 1