Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• RPHN
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-01 15:41
Beste,

Ik heb net Cyanogenmod geinstalleerd op mijn S4 maar ik wil graag terug naar TouchWiz.
Hoe doe ik dit? Samsung Kies herkent de telefoon niet meer :'(

Mvg,
Ralph.

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-11 11:45
Als je slim bent heb je een backup gemaakt van je telefoon via CWM. Via dezelfde manier zou je het ook terug moeten krijgen.
Indien niet zou je via sammobile.com de laatste firmware kunnen downloaden en dat kunnen flashen via Samsung ODIN. Lees je hier goed op in want een gebrickte telefoon is zo gemaakt.

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05:41
Je kunt ook je toestel herstellen met Kies alleen de TS heeft weinig moeite gedaan om het zelf op te lossen. Er zijn legio mogelijkheden om je toestel naar fabrieksinstellingen te brengen.

• RPHN
Ik heb geen backup en in Kies herkent hij de telefoon niet meer.
Ik ben verloren :(

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-11 11:45
polopolo150 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 17:44:Indien niet zou je via sammobile.com de laatste firmware kunnen downloaden en dat kunnen flashen via Samsung ODIN.
Heb je dit al geprobeerd voordat je zegt dat je bent verloren? :P
EDIT: zie trouwens dat dit je eerste topic is op het forum haha. Ten eerste, welkom! Maar voor dat de rest moeilijk gaat doen, op deze forum word verwacht dat je ook veel initiatief komt voor je een probleem hier post, aangezien meestal experts hier op de forum zijn. In principe zou het nier zo heel moeilijk zijn omdat alles zo wat besproken is op XDA (andere forum) en YouTube.
Anyway, laat het wijze les zijn voor volgende keer, altijd een backup maken wat je ook doet, lees wat je doet. :) Let us know als het gelukt is.

[ Voor 47% gewijzigd door polopolo150 op 14-03-2014 18:01 ]

• RPHN
Ik ga het proberen.

• RPHN
Ben weer terug op TouchWiz, alles werkt behalve de Wifi niet meer.
Kan wel wifi netwerk vinden maar zegt vervolgens verificatie fout opgetreden, onjuist wachtwoord.
Terwijl het wel het goede wachtwoord is.

[ Voor 51% gewijzigd door RPHN op 15-03-2014 10:35 ]

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02:52

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Okay, voor we verder gaan, dit is geen online helpdesk :)

Graag even zelf wat dingen opzoeken en proberen voordat je wat post, eigen inzet is wel het minste wat we van een vraagsteller verwachten.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• RPHN
Excuses, heb de oplossingen al gevonden.
Alsnog iedereen bedankt voor de hulp en zal volgende keer éérst uitvogelen en uitzoeken voordat ik waarschijnlijk een 'domme' vraag in de ogen van Tweakers ga stellen.

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-11 22:34
Met alle respect, maar met dit soort vragen kun je beter terecht op het forum van Androidworld.
Een beetje tweaker weet wel hoe hij terug kan naar de stock rom (een echte tweaker zou dit nog niet eens willen).

• Justdoit
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-10 15:52
Misschien wel handig om te vermelden wat je nu precies gedaan hebt om terug te kunnen naar je originele firmware.

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-11 22:34
Ik vermoed dat hij gewoon een stock rom van sammobile heeft gedownload en deze met Odin heeft geflashed.
Pagina: 1