Toon posts:

Geen first boot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een paar daagjes geleden heb ik uit de best buy guide een computer gekocht (Budgetgamesysteem Maart) Met een kleine aanpassing. Echter heb ik nu het probleem dat hij niet boot. In het begin dacht ik dat het aan het moederbord lag, een nieuwe besteld en nogsteeds niks. Wat kan ik proberen?

Dit is overigens het systeem:
AMD Athlon II X4 760K Black Edition Boxed
MSI A78M-E45
Club3D Radeon R9 270 '14 Serie
Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB
Cooler Master N300 (Closed)
Corsair Builder CX430 Bronze

Niet uit de best buy guide:
Corsair Value Select - Geheugen 8 GB : 2 x 4 GB - DIMM 240-pins - DDR3 - 1600 MHz / PC3-12800 - CL11 - 1.5 V

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:08

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Hoewel gruwelijk outdated, nog steeds van essentieel belang: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

We kunnen van alles bedenken. Stroomkabel er wel in gestoken, voeding aangezet aan de achterkant?
Zie je uberhaupt lichtjes op je moederbord oplichten? Hoor je de fans wel aanslaan? Kortom, need more information ;)

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
Alle fans werken, stroomkabel ofcourse er wel ingestoken xD Voeding is aan. Kabels zitten er goed in. Maar gene lichtjes op het moederbord. Geprobeerd geheugen in alle slots te zetten, geprobeerd om de videokaart in beide slots te zetten. Geprobeerd om hem zo kaal mogelijk op te starten.

I knew this was a bad idea xD

Verwijderd

Heb je de startknop van de behuizing wel aangesloten :P? Oops fans draaien, ja dus :P.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2014 17:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de startknop niet had aangesloten zouden de fans ook niet draaien... Ik wou dat dat het was.

Edit: Grafische kaart fan doet het niet, heeft het volgensmij wel gedaan, maar na verplaatsing geen leven meer in te krijgen.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2014 18:22 ]

• glydoscoop
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13-04 10:22
plaats is wat fotos, probeer met 1 ram stick (weet niet of je dat al had gedaan) misschien een filmpje zoveel mogelijk info als je zoiets snel opgelost wilt hebben

• rickboy333
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 01-04 01:23
Piepjes/Bios codes ? Die kan je opzoeken in de manual van het mobo of op internet.

TIME TO UPGRADE !!!

• Pietjebelll
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-04 18:00
Ik hoor je zeggen dat je de stroomkabel er in hebt gestoken, maar ben je je bewust van het feit dat je 2 stroomkabelS aan moet sluiten? Een kleintje nog linksboven de processor, die de processor voeding geeft.
Pagina: 1