Toon posts:

AirPort Extreme of Asus AC66U kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 181 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vervelend bereik met de Ubee van Ziggo. Had voorheen een Cisco van Ziggo welke prima functioneerde tot een monteur het nodig vond deze te vervangen, want ‘deze zou zoveel beter zijn. Not. Ik woon niet groot en heb in de slaapkamer nog amper dekking of snelheid. In de hal zoekt hij zelfs naar WiFi.

Ik twijfel nu tussen de AirPort Extreme (200 euro) en de Asus AC66U (140 euro). Beiden doen volgens reviews hetzelfde, kunnen hetzelfde. Heb de AirPort Extreme (nieuwe) van een vriend mogen testen en het is echt een oplossing: goede dekking en geweldige snelheid op al mijn Apple-apparaten.

Heb de Asus nog niet kunnen proberen, maar als deze echt net zo goed is ben ik geneigd hiervoor te kiezen.

Maar toch denk ik: 200 euro is wel erg veel geld voor iets wat alleen internet doorgeeft. En als die Asus toch hetzelfde doet, maar er minder leuk uit ziet (router ligt verstopt) waarom 60 euro meer betalen.
Heb alles (uiteraard) nu van Apple en ben zeer tevreden.

Maar even de ervaringen of mening vragen: wat zouden jullie doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:38

talin

ES-MA

kan je alleen maar uit goede ervaring vertellen dat de oude versie van de extreme het bij mij thuis ( en dat is met ongeveer rondom het vrijstaande huis +-100 meter rondom) het perfect doet!

moet er wel bij zeggen dat mijn eerste buren op een paar 100 meter afstand wonen dus geen last van overlappende kanalen.

bijkomend voordeel van de extreme is dat er ook een USB poort op zit waar je weer een USB verdeler op kan zetten en zo meerdere USB apparaten aan kan hangen, printer, en zelfs USB schijfjes!

weet niet of die Cisco dat ook kan maar die zal vast zn voordelen ook hebben.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Crossposten is niet de bedoelding, en je topic in NT is daar beter op z'n plek, dus deze gaat op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.