Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hoe lang doet men met een voeding?

Pagina: 1
Acties:

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:48
Ik gebruik nu al sinds 2008 een Be Quiet 650w voeding en draai er nu vrij nieuwe hardware op(Z87 4770K).

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i7 4770K Boxed€ 283,-€ 283,-
1Gigabyte GA-Z87P-D3€ 88,95€ 88,95
1Noctua NH-U12S€ 50,95€ 50,95
1Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU€ 62,50€ 62,50
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 485,40

Op zich werkt alles prima, alleen klokt mijn cpu maar tot 4.3ghz..

Zou een nieuwe voeding verschil maken?

Of kan ik beter mijn goedkope Gigabyte GA-Z87P-D3 vervangen voor een overklok mobo?

Aan de andere kant schijnen die Hasswells gewoon niet goed over te klokken, dus denk eigenlijk dat ik beter het geld in mn zak kan houden..

Thanks!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:23
Ik krijg het gevoel dat je geld over heeft en gewoon ergens geld aan uit wilt geven? If it works don't fix it... Als je algemeen upgrade advies wilt moet je misschien even je hele systeem posten.

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:48
Craven schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 15:01:
Ik krijg het gevoel dat je geld over heeft en gewoon ergens geld aan uit wilt geven? If it works don't fix it... Als je algemeen upgrade advies wilt moet je misschien even je hele systeem posten.
Ik snap dat je dat denkt, ik probeer op deze manier een betere overklok te halen.

Het werkt wel, maar 4.3ghz is vrij karig..

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Ik denk dat de voeding vrij weinig zal uitmaken in je overklok resultaten. Haswell staat er bekend om slecht over te klokken.

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Jovas schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:53:
Ik gebruik nu al sinds 2008 een Be Quiet 650w voeding en draai er nu vrij nieuwe hardware op(Z87 4770K).
Je noemt nu een aantal voedingen, als je idd een aantal voedingen hebt dan kun je wel uitsluiten dat het de voeding is of niet. Of heb je toch maar één? Dan lijkt het mij makkelijker om die ook te noemen....

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18:37
OC-en zonder geschikt moederbord is nooit een goed plan, werkt voor een kleine OC maar je wilt duidelijk serieuzer aan de slag en dan moet je gewoon een geschikt bord hebben... begin dus idd eerst eens met de juiste hardware.
Pagina: 1