Wat vinden jullie van externe videokaarten????

Pagina: 1
Acties:

• kertoikromo1973
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-11-2021
hallo tweakers...

Ik weet niet of dit eerder is besproken, over gebruiken om een interne videokaart , externe te gebruiken....

ik heb een dell laptop met pci express sleuf, 4 gig mem , etc....net genoeg voor huishoudelijk taken.. , maar niet krachtig genoeg om bv met adobe te werken ... en top games te spelen...

ik heb los .. een nvidia gtx 570 en een prolite monitor, wat met gemak hd resolutie aan kan...

Iemand hier ervaring mee... ;)

• Vicros
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-11-2025
Ik denk niet dat de laptop genoeg stroom kan leveren om de kaart te voeden.
Misschien dat dit een optie is , het zal waarschijnlijk wel een arm een been en je eerstgeboren kosten maar het is iig iets

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:58
kertoikromo1973 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:16:
Ik weet niet of dit eerder is besproken, over gebruiken om een interne videokaart , externe te gebruiken....
Wat staat hier überhaupt!? Daarnaast lijkt het me vrij waarschijnlijk dat de voeding van je laptop een externe GPU niet kan voeden.
Je spreekt over "top games" en zult er dan dus een dikke GPU aan moeten hangen. Bij jouw laptop gaat dan sowieso de CPU bottle necken.

Verwijderd

Ooit naar gekeken maar je moet een hoop Tweaken en sleutelen voordat je het goed aan de praat hebt. Verder is het toch nog duur en vrij onhandig.

Check hier een heel forum erover: http://forum.notebookrevi...rnal-graphics-discussion/

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2014 16:05 ]

• kertoikromo1973
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-11-2021
dank u allen voor jullie reacties... via die notebook link ben ik verder gaan ... zodoende , heb ik naar de toekomst toe... een Vidock 4+ overdrive bestelt.. en mocht de nvidia gtx 680 in prijs dalen via tweeakters mp, zal ik die zeker aanschaffen...

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hier was al een topic over, met wat info van iemand die 't heeft, zie Draagbare eGPU videokaart voor laptop \[pics+video]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Pagina: 1