Waar het beste een CellyII566 & MSI Converter online kopen ?

Pagina: 1
Acties:

• Wild pigeon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 20:59
Hey,
ik heb wat topics gevolgd (en zelf een topic gepost) en nu ben ik tot de conclusie gekomen dat ik maar een Celley II 566 op mijn chaintech 6BTm moederboordje wil prikken DMV een MSI FCPGA>Slot 1 converter
Bij welke online shop zijn ze allebij te koop ? (ik heb ze namelijk BV bij hard-ware.nl gezien maar daar stond niet dat het de MSI converter was en die wil ik wel hebben) dus wie bied ? ;)

• Stropdas
  • Laatst online: 04-09 16:22

Stropdas

Insert subtitle here

Cel2 566 kan je halen bij www.hard-ware.nl en de msi converter ook bij www.hard-ware.nl of bij www.oc-shop.nl . Een goede koeler is de Golden Orb van www.oc-shop.nl ik heb hem nu lekker draaien en hij wordt niet echt warm, weet alleen niet of de temperatuur klopt. Is in de buurt van de 35 graden geloof ik.

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Verwijderd

Ik heb dus ook een Chaintech 6BTM en heb net precies hetzelfde besteld bij de bovenstaande "webwinkels".... Maar ehh.....ik ben eerst......en die ORB koelers bij OC-Shop zijn op, dus je moet ff wachten ! :)

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Probeer anders es bij www.eynstein.nl
mail maar gewoon wat je van plan bent, geloof vast dat ze een eerlijk antwoord geven. Misschien kun je ze zelfs vragen of ze hem voor je testen op een fsb van 100 >:)

• Wild pigeon
Hey allemaal...
Ik heb de MSI converter + Golden orb cooler net bij OC-Shop.nl besteld... en ze daarna nog ff gemaild en ze hadden er nog 4 liggen :) Dus zodra ik die heb en mijn oude PII 350 heb verkocht ga ik maar ff een celly II 566 bij Hard-ware.nl bestellen!!!

Verwijderd

zo zo......stelletje marketing gozers daar bij oc-shop :) :
Ik heb me vergist, ik heb er nog 2 staan. Je moet nu dan even de bestelling doorlopen. Dan kan ik deze maandag versturen

Greetinz

Jeroen
En nu ineens nog 4.....grrr....de mijne gaat in ieder geval morgen de deur uit :) en celly 2 verwacht ik morgen hehe... :P

Verwijderd

Yep we kregen er 2 terug van mensen die deze toch niet wilde??? snap jij het,snap ik het!

• Wild pigeon
Ik kreeg gister (zondag) ook een mailtje dat ze er nog 4 hadden !!!
dus vandaag gelijk 1 golden orb & 1 MSI converter besteld.... en ik hoop woensdag mijn Celly II 566 te kunnen bestellen...

Weet iemand trouwens wanneer de release van de nieuwe celerons efekt zal hebben op de huidige prijzen ?

PS:[[ BoneH ]] ik heb je mailtje gekregen (thanks daarvoor!) en ik heb je ook al een reply gestuurd !

• Wild pigeon
Yep we kregen er 2 terug van mensen die deze toch niet wilde??? snap jij het,snap ik het!
vaaag !!! maar ja ik vind het niet erg ;)

Verwijderd

Wij ook niet hoor, er is genoeg vraag. Alleen veel administratieve rompslomp zo.

• Wild pigeon
Zijn jullie eigenlijk een officieel bedrijf ?? leven jullie hiervan of is het niet om het geld gewoon om de lol ?

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
goed alternatief voor de golden orb is de FKP32 (globalWIN) hij presteert beter als de golden orb en is ook goedkoper. bij www.narwal.nlkun je em bestellen. men 566 draait op 850. idle temp = 29 full load temp = 34. 100 % stabiel. enigste nadeel is dattie wat lawaaiiger is. maar daar merk ik niet zoveel van. de alpha p3125 is veel lawaaiiger.

Ik heb trouwens een celly 566 en MSI converter van www.hard-ware.nl . en ik heb heel toevallig ook een chaintech 6BTM (bios: 05-05-00). die koeler kan ik je echt aanraden, een topkoeler

Verwijderd

Zijn jullie eigenlijk een officieel bedrijf ?? leven jullie hiervan of is het niet om het geld gewoon om de lol ?
Tuurlijk zijn we een officieel bedrijf zijn gewoon bij de KvK ingeschreven. Van deze shop leven is vooralsnog niet mogelijk, maar wie weet. We doen het voor het geld en de lol. Zonder de lol had ik allang gekapt. Het is helaas als startende ondernemer niet altijd rozengeuren en manenschijn.

Verwijderd

Ik heb zaterdag een golden orb gekocht bij PC international (zie pricewatch) voor slechts 39 piek!! 533a bij Hard-ware.nl en een soltek converter loopt lekker op 920 mhz.
Pagina: 1