Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[IE9] Autocomplete werkt niet *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo MedeTweakers,

Alweer een hulpvraag van mij. Ik loop nu stage bij een niet nader te noemen bedrijf. En daar heeft1 gebruiker een issu. De gebruiker heeft geen auto complete in de adresbalk meer in zijn IE explorer. Ik heb alles zover mogelijk nagezocht maar kan niks vinden. Kunnen jullie mij daarbij helpen maybe? De relevante gegevens zijn:

Probleem:
IE9 autocomplete function werkt niet op de Windows 7 64bit Professional machine

Geprobeerde oplossingen:
- Open Internet Explorer 9, Go to Tools > Internet options. In the Internet Options screen click the Content tab and click the Settings button in the AutoComplete section. On the AutoComplete Settings screen ensure that the Address bar option is checked along with any other areas you wish to use this for.
- HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\AutoComplete op yes zetten
- Internet Options > Content > Autocomplete > Alles wat benodigd is aanvinken
- Internet Options > advanced > Use inline AutoComplete in the Internet Explorer Address Bar aanzetten
- Internet Options > advanced > Reset geen effectieve werking
- De alom oude en bekende vraag: Have you tried turning it off and on again werkte ook niet (dit had de gebruiker zelf al gedaan tot 3x toe)

Ik kan de oplossing niet vinden. Het is overigens ook geen policy die hiervoor zorgt, want ik heb wel autocomplete in de adresbar in mijn IE9 evenals de normale gebruikers. Zouden jullie mij een linkje kunnen sturen waarin de oplossing staat uitgelegd? De oplossing wil ik graag hebben, maar ik wil erzelf ook nog wat van opsteken ipv een instructie waarmee het gewoon werkt (voor een eventueel ander zelfde probleem). Alvast bedankt voor het doorlezen van mijn topic start!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2014 13:07 . Reden: Aanvullig en verbetering plus spelfout ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Het gaat over IE en niet over Windows als OS. Ik verplaats je topic dus van WOS naar CSA. En zet [IE9] in de topictitel omdat er ook vele andere tools zijn die aan autocompletion doen :P

Welke autocompletion bedoel je? Adresbalk (en dan: o.b.v. geschiedenis en/of Bing?), invulvenster op een pagina, of iets anders?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:59:
Het gaat over IE en niet over Windows als OS. Ik verplaats je topic dus van WOS naar CSA. En zet [IE9] in de topictitel omdat er ook vele andere tools zijn die aan autocompletion doen :P
Had ik aan moeten dneken, sorry about that!
F_J_K schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:59:
Welke autocompletion bedoel je? Adresbalk (en dan: o.b.v. geschiedenis en/of Bing?), invulvenster op een pagina, of iets anders?
De autocompletion in de adresbalk bedoelde ik ja. Ik ga het gelijk erbij zetten in de Topic start!