markeren van nieuwsitems/reviews, soort favorieten

Pagina: 1
Acties:
  • 293 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cobike
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 07:49
Geachte redactie,

Misschien is het al eens eerder aangedragen, ik kon het zo snel niet vinden.
Maar wat ik een leuke toevoeging op de site zou vinden, is het markeren/taggen van nieuws artikelen/reviews. Zodat deze worden opgeslagen in je gebruikers profiel en ik ze weer gemakkelijk terug kan vinden.

Op mijn werk door de drukte heb ik soms niet de tijd om een artikel helemaal door te lezen, die ik wel interessant vind. Meestal vergeet ik zo'n artikel en lees het niet meer, das wel zonde.
Soms ga ik nog wel eens opzoek, maar kan ik het niet meer vinden, omdat je de juiste naam niet meer weet.

Zo vroeg iemand mij naar een goedkoop android toestel.
Nu heb ik eens iets gelezen over een goedkoop android toestelen van 300 euro.
Maar dan ik deze review niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Verschillende shoot outs:
reviews: Shoot-out: iets minder dure Android-smartphones
reviews: Grote test: de populairste Androids tussen 200 en 350 euro

Bedoelde je 1 van deze 2 reviews? eerste is al wel oud maar ik had hem er toch even bij geplaatst voor de zekerheid.
Als je alle reviews wilt terug kijken over telefoon's kan je deze link gebruiken:
http://tweakers.net/categorie/215/mobiele-telefoons/reviews/
Via de frontpage klik je bovenaan op telefoons en dan op reviews en dan kan je aan de linkse kant allerlei zaken instellen om zo te vinden wat je zoekt.
Wat je verder aankaart, ik weet eigenlijk ook niet of zoiets al bestaat maar het lijkt me zeker handig.( is meer voor de dev afdeling dan gedachte redactie)

[ Voor 37% gewijzigd door pino85 op 14-03-2014 11:45 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cobike
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 07:49
Dankje Pino85, ja dat was de review die ik zocht!
Owhh foutje, ik had hem moeten posten in topic: Mooie Features
Ga ik dat nog wel even doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 19:10
Dan gooi ik deze op slot en zet ik hem in het juiste forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Als ik dan nog een klein adviesje mag geven: pocket.

Ik gebruik 'm op m'n iPhone, iPad, diverse locaties (werk/prive/laptop) in Chrome etc. en 't werkt (imho) fantastisch. In chrome bijv. krijg je met de extensie "pocket" een enkele knop erbij. Zit je op een interessante pagina waar je geen tijd voor hebt dan mep je op die knop en klaar. Als je naar getpocket.com gaat krijg je vervolgens alle "bookmarks" te zien. Die kun je eenvoudig "groeperen" met tags e.d. en als je iets als postponer installeert heb je ze zelfs handig "geintegreerd" in je browser. (En ik noem nu specifiek chrome, maar er is ook nog een safari en firefox extensie AFAIK).

Ik bookmark dan ook vanalles-en-nog-wat :P (En omdat ze een leuke API bieden kun je er ook leuk je eigen projectjes op bouwen :P )

En dan zijn er nog alternatieven voor Pocket genoeg (I just happen to like this one :P ); Instapaper, Evernote enz. enz. Ik zeg niet dat je idee ("bookmarks in je profiel") niet goed is ofzo, maar ik vind 't persoonlijk wel fijn ook meuk te bookmarken buiten T.net en sla zo dus 2 vliegen in 1 klap :P

[ Voor 17% gewijzigd door RobIII op 14-03-2014 17:38 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.