Geachte redactie,
Misschien is het al eens eerder aangedragen, ik kon het zo snel niet vinden.
Maar wat ik een leuke toevoeging op de site zou vinden, is het markeren/taggen van nieuws artikelen/reviews. Zodat deze worden opgeslagen in je gebruikers profiel en ik ze weer gemakkelijk terug kan vinden.
Op mijn werk door de drukte heb ik soms niet de tijd om een artikel helemaal door te lezen, die ik wel interessant vind. Meestal vergeet ik zo'n artikel en lees het niet meer, das wel zonde.
Soms ga ik nog wel eens opzoek, maar kan ik het niet meer vinden, omdat je de juiste naam niet meer weet.
Zo vroeg iemand mij naar een goedkoop android toestel.
Nu heb ik eens iets gelezen over een goedkoop android toestelen van 300 euro.
Maar dan ik deze review niet vinden.
Misschien is het al eens eerder aangedragen, ik kon het zo snel niet vinden.
Maar wat ik een leuke toevoeging op de site zou vinden, is het markeren/taggen van nieuws artikelen/reviews. Zodat deze worden opgeslagen in je gebruikers profiel en ik ze weer gemakkelijk terug kan vinden.
Op mijn werk door de drukte heb ik soms niet de tijd om een artikel helemaal door te lezen, die ik wel interessant vind. Meestal vergeet ik zo'n artikel en lees het niet meer, das wel zonde.
Soms ga ik nog wel eens opzoek, maar kan ik het niet meer vinden, omdat je de juiste naam niet meer weet.
Zo vroeg iemand mij naar een goedkoop android toestel.
Nu heb ik eens iets gelezen over een goedkoop android toestelen van 300 euro.
Maar dan ik deze review niet vinden.