Op sommige momenten hoor ik uit mijn boxen van de computer heel zacht een of andere oosterse radio-zender. Ik heb in de geluidsinstellingen het geluid van mijn tv-kaart uitgezet, en zelfs met de stekker eruit hoor ik nog die zender, rara, hoe kan dat?
Plaats je boxen eens op een andere hoek. en zit je misschien in de buurt van een zendmast (gsm mast of radio mast) (ooit gehoord van het verhaald van de man die radio ontving via zijn vullingen)
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Klopt. Sommige ouwe walkmanboxjes met ingebouwde versterkertjes kunnen het ook. Verder was er voor BC3 nog een topic waarin iemand vertelde hoe je met een wc-kokertje en een draadje een radiotje kon maken ofzo.
Verwijderd
Dat klopt allemaal, het allereerste radio die werd uitgevonden waren kristalradiootjes, dat waren gewoon wat spoelen of ijzer draadje op een houtenplankje met een kristaloortelefoontje, voor meer info zie Elektuur.
nee, als ik het goed heb heb jij een FPS-1000 van creative? De oudere versies hebben dit probleem. De subwoofer moet een kleine operatie ondergaan, ik ga ff een blad halen want daar staat een Telnummer in die je moet bellen en dan krijg je een andere, als je een andere speakerset heb, dan heb ik voor niks zitten typen:)
tel:020-5040616
Verwijderd
Op zaterdag 09 juni 2001 00:29 schreef Crazy A het volgende:
Klopt. Sommige ouwe walkmanboxjes met ingebouwde versterkertjes kunnen het ook. Verder was er voor BC3 ......
offtopic:
BC3?....Big Crash 3 ?
BC3?....Big Crash 3 ?
die heb ik inderdaadOp zaterdag 09 juni 2001 00:34 schreef TheJackal het volgende:
nee, als ik het goed heb heb jij een FPS-1000 van creative? De oudere versies hebben dit probleem. De subwoofer moet een kleine operatie ondergaan, ik ga ff een blad halen want daar staat een Telnummer in die je moet bellen en dan krijg je een andere, als je een andere speakerset heb, dan heb ik voor niks zitten typen:)
dat heb ik ook gehoord,(ooit gehoord van het verhaald van de man die radio ontving via zijn vullingen)
maar dat was in zo een "waar of niet" tv-programma van 5 jaar geleden.
Het was dus niet waar!
ja..Op zaterdag 09 juni 2001 00:43 schreef Goeroe het volgende:
[..]
offtopic:
BC3?....Big Crash 3 ?
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
zal ik dat ook maar eens vertellen?Op zaterdag 09 juni 2001 00:29 schreef Crazy A het volgende:
Klopt. Sommige ouwe walkmanboxjes met ingebouwde versterkertjes kunnen het ook. Verder was er voor BC3 nog een topic waarin iemand vertelde hoe je met een wc-kokertje en een draadje een radiotje kon maken ofzo.
in de 1e klas geleerd!
-neem een vel papier en rol dat op als een keukenrolkoker (of wcrol koker).
-zet deze koker met de ronde kant op grond.
-stop er aan de bovenkant een baal magneten in.
-stop twee draadjes in je stereo (waar normaal de boxen zitten)
-draai deze 2 draadjes om je koker tot dat al het draad er om heen is gedraaid.
Zet je stereo nu HARD aan,
en je hoort geluid.
Verder ziet het er wel leuk uit als je een soort hoes maakt.Beetje lastig uit te leggen hoe dat er uit ziet####\###/
it ding bedoel ik -->\##/
##############| |
opgerold papier:###|**|
* = magneten#####|**|
# = niets
edit:
Sorry, ik merk nu ik dit gepost heb dat het er niet uit ziet. Je moet alle onderdelen als het ware onder elkaar denken
Sorry, ik merk nu ik dit gepost heb dat het er niet uit ziet. Je moet alle onderdelen als het ware onder elkaar denken
Het is nu 4 jaar geleden,
volgens mij ging het zo.
Veel succes er mee!
gebruik
'vierkante haak'code'vierkante haak' tekst 'vierkante haak'/code'vierkante haak' en dan pakt ie de spaties wel en komt alles onderelkaar
'vierkante haak'code'vierkante haak' tekst 'vierkante haak'/code'vierkante haak' en dan pakt ie de spaties wel en komt alles onderelkaar
code:
1
2
3
4
| \/ ** ** -- |
KPN heeft hier vlakbij een mast.Op vrijdag 08 juni 2001 23:50 schreef wauskes het volgende:
Plaats je boxen eens op een andere hoek. en zit je misschien in de buurt van een zendmast (gsm mast of radio mast) (ooit gehoord van het verhaald van de man die radio ontving via zijn vullingen)
Als je een nieuwe versterker wilt gaan kopen zou ik dat maar doen jah!Op zaterdag 09 juni 2001 10:26 schreef marteltor het volgende:
Als het niet werkt,
probeer dan eens de 2 draden aan het eind met elkaar te bevestigen. Ik weet niet meer of dit moest, maar probeer eerst maar zonder.
Veel succes er mee!
Wat je dus doet is de uitgang van je versterker KORTSLUITEN... draai dan je volume knop maar lekker hoog, en je zit vanzelf in een ROOKGORDIJN
hier het plaatje:

niet dus, fout met linken. F*cking croswwinds wil ook al niet.

niet dus, fout met linken. F*cking croswwinds wil ook al niet.
je bedoelt als je ze aan elkaar bind?Op zaterdag 09 juni 2001 11:09 schreef Jagermyster het volgende:
[..]
Als je een nieuwe versterker wilt gaan kopen zou ik dat maar doen jah!
Wat je dus doet is de uitgang van je versterker KORTSLUITEN... draai dan je volume knop maar lekker hoog, en je zit vanzelf in een ROOKGORDIJN
Ik heb het ff veranderd...
Verwijderd
LoL ! 
offtopic:
wij hebben zo'n KPN Telefoon, een los toestel, wat best vaak ruist, en heel soms als je op een bepaalde plek in het huis bent en in een goeie hoek zit dan kan je met een gesprek van iemand anders meeluisteren
wij hebben zo'n KPN Telefoon, een los toestel, wat best vaak ruist, en heel soms als je op een bepaalde plek in het huis bent en in een goeie hoek zit dan kan je met een gesprek van iemand anders meeluisteren
Pagina: 1