Toon posts:

[titanfall] fout opgetreden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik wou gisteren avond voor het eerst titanfall spelen. Installeren is netjes verlopen, maar kan het spel niet opstarten. Ik krijg namelijk een vervelende foutmelding over Origin en titanfall. Ik heb titanfall op een nieiuw account geinstalleerd, ik heb het e-mail adres van origin ook geverifiëerd. Maar toch ben ik bang dat ik iets belangrijks over het oog heb gezien om het spel aan te praat te krijgen. Ik heb ea een e-mail gestuurd, maar ik vrees dat ik geen reactie zal krijgen omdat hun support niet super is.

Iemand een idee wat dat zou zijn? Ik heb nooit eerder problemen gezien met mijn ander origin account.
Of kan ik beter zo snel mogelijk restitutie aanvragen? Daarvoor heb ik tijd tot vanavond vóór 20:00u.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2018 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:40

InFamous

excommunicado

Laten we voorop stellen, waar heb je de key vandaan?

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die heb ik gekocht van origin zelf, de standaard versie. Ik heb deze daar gepre-orderd en de 10ste of 11ste kon ik pre-loaden. Alles verliep eigenlijk netjes, de foutmelding was heel onverwacht. Heb zelfs geen gebruik genomen van VPN of niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Gewoon de Nederlandse Origin neem ik aan. Werkt repair install ook niet?

Anders zou ik toch even contact opnemen met de EA support, pak dan de live chat, die zijn wat behulpzamer.

[ Voor 43% gewijzigd door InFamous op 14-03-2014 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja de nederlandse origin uiteraard. Dat 'game repareren' had ik al gedaan, maar dat bracht niets op. Moet ik misschien opnieuw downloaden/installeren?

Live chat had ik ook al geprobeerd, maar snap er niet veel van. Er staat een melding dat na 5 minuten iets zou gebeuren, ik veronderstel dat er een popup zou openen, maar er gebeurt niets. Support van ea is echt droevig.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2014 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Nee chat openen en wachten totdat je een bericht krijgt gemiddeld duurt dit een 5 minuten. Zelfde window overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:47
Sowieso lijken de server een "beetje" down te zijn voor Titanfall PC.
http://www.geek.com/games...nd-its-eas-fault-1587587/

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dan werkt dat niet in firefox? Ik zal in IE proberen.

Ik heb daarnet nog een origin-foutrapport opgestuurd naar ea. Zie Help > Origin foutrapport. Maar ach, veel reactie verwacht ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ramon schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 08:44:
Sowieso lijken de server een "beetje" down te zijn voor Titanfall PC.
http://www.geek.com/games...nd-its-eas-fault-1587587/
Als ik het grote titanfall topic lees, waren er gisteren gewoon spelers aanwezig in het spel. Nergens anders wordt dit probleem als bij mij vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vrees dat ik restitutie ga aanvragen. Op de HQ forums van ea staan veel topics met verschillende problemen over titanfall. Dat betekend dat EA veel te druk heeft met supporteren. Het is bijna niet mogelijk om nu in contact te komen, tenzij een engelbewaarder ineens op de help chat zou zitten. Tweakers was mijn laatste hoop, zelfs een admin weet geen raad... pech! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-10 18:31

Mortum

Moderator Discord / TFV & AWM

Prutser!

Geen enkele game die de laatste tijd uitkomt heeft een soepele launch, probeer het van het weekend nog eens voor je gelijk een conclusie trekt ;)

Ik kan me nog een launch van BF3/4, Diablo en verscheidene CoD games herinneren waarbij het spel na een week pas speelbaar begon te worden.

Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat was de eerste, maar ook de laatste keer dat ik een online game preorder. Ik koop titanfall volgend jaar misschien opnieuw, dan is die gelijk wat goedkoper.

Ik wacht dan ook al een half uur op de live chat, terwijl ik 20-25 minuten kon wachten. Hopelijk tot en met.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2014 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-10 18:31

Mortum

Moderator Discord / TFV & AWM

Prutser!

Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 09:36:
Dat was de eerste, maar ook de laatste keer dat ik een online game preorder. Ik koop titanfall volgend jaar misschien opnieuw, dan is die gelijk wat goedkoper.

Ik wacht dan ook al een half uur op de live chat, terwijl ik 20-25 minuten kon wachten. Hopelijk tot en met.
Ook weer een drastische conclusie, maar kijk dit filmpje maar: YouTube: Should you preorder videogames? en bepaal voor jezelf of je het hier eens bent of niet ;)

Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

EA Support misschien proberen te bellen ? Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)

Zie: http://www.ea.com/nl/news...lgische-customer-support-
Als je om 9:55 belt dan ben je denk ik wel de eerste.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Pagina: 1