Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geforce660
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09-2024
Een collega heeft een Moto X gaan halen in Duitsland en dit is een heel mooie telefoon, al twijfel ik nog tussen deze en de Nexus 5. (en ja er zijn véél discussies over welke nu de beste is)

Dan kijk ik even verder, dan kom ik op een merk als Oppo, die beesten van telefoons maakt en de OnePlusOne (mede gemaakt door CM) die deze zomer zal uitkomen en (volgens mij) waarschijnlijk dé telefoon van het jaar zal worden..

Mijn vraag aan jullie is, zouden jullie wachten op die OnePlusOne bvb of eerder nu voor een Moto X/N5 gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Waarvoor wil je de telefoon gaan gebruiken?
Wat vind je belangrijk?

| live and give like no one else |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Wanneer heb je een telefoon nodig is de mainquestion denk ik zo...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geforce660
Ik heb in het begin van dit jaar een iphone 5S gekocht, omdat iedereen maar bezig bleef over iOS is het beste .. maar eigenlijk is dit helemaal niet, dus wil ik terug naar Android. Liefst zou ik zo snel mogelijk terug een Android willen, maar als ik dan kijk naar wat men verwacht rond de OnePlusOne e.d., dan moet ik toch twee keer nadenken.

Wat is belangrijk?
- Naargelang hoe duur de telefoon is, dual/quad core processor.
- Camera is niet zo belangrijk voor mij, maar wil af en toe wel eens een foto op facebook plaatsen.
- Liefst NFC aanwezig, dit lijkt mij wel eens tof om te gebruiken
- 4G: ik weet niet in hoeverre dit eigenlijk belangrijk in is Belgie? Er zijn nog niet veel 4G plaatsen dacht ik? (voornl hoofdsteden, Antwerpen, Brussel?)
- Maximum 5" scherm (over de OnePlusOne had ik al gehoord dat deze evt 5,5" zou zijn, dus das mss wel overdreven), want werk graag met 1 hand
- Redelijke batterij, maar dat wilt iedereen. Ik ben geen heavy user. Als voorbeeld, met de iphone 5S kom ik 2-3 dagen toe met 1 charge

Nog bepaalde punten waar jullie aan denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
OnePlus wordt 5,5 inch ja, wel in een behuizing met minimale randen, dat scheelt misschien wat :)

Ja hoe ga je een telefoon kopen... Een OnePlus ga je niet bij PDAshop.be vinden namelijk ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geforce660
Waar ik hem ga kopen, maakt niet zoveel uit :p

Ik twijfel nu gewoon enorm, omdat ik die iPhone 5S heb gekocht en deze dan weer doorverkoop (moet wel zeggen dat dit met minimaal verlies is. Maar er blijft uiteraard toch nog verlies en dan is het wat stom om nu al te switchen. Android is voor mij gewoon veel beter). Daarom wil ik dat het ineens een telefoon is waar een tijdje mee kan doen, maar dan lees je over de OnePlusOne bvb of die Phoneblocks (hoe snel dit correct gaat werken is nog een andere vraag denk ik).. Dan denk ik toch van, misschien moet ik nog even wachten.

Daarom dat ik hier eens om jullie raad kom vragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:31
Sla de Moto X en de Oppo gewoon over en wacht op de OnePlusOne, als dat niks wordt kun je voor de Nexus 5 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:04

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

http://www.gizchina.com/2...eplus-one-flagship-phone/

Let op dat de OnePlus One in Nederland maar beperkte 4G ondersteuning heeft. Band 20 (800 MHz) ontbreekt, welke in gebruik is door Vodafone en KPN.

nieuws: Vodafone begint uitrol 4g in randstad en verhoogt 3g-snelheid - update

"De 800MHz-band biedt een grote dekking, terwijl de 1800MHz-frequenties in dichtbevolkte gebieden hogere doorvoersnelheden mogelijk maken."

Kortom, buiten de grote steden zal je met de OnePlus One slecht 4G bereik hebben...

[ Voor 7% gewijzigd door ocn op 14-03-2014 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geforce660
Mizgala28 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:00:
Sla de Moto X en de Oppo gewoon over en wacht op de OnePlusOne, als dat niks wordt kun je voor de Nexus 5 gaan.
Als ik tot die tijd wacht, dan zal er al wel een N6 zijn denk ik. Maar idd, misschien is het beter om gewoon nog af te wachten tot er echt iets is, waarvan ik denk "die MOET ik hebben!"
Pagina: 1