[V&A] Advertentie omschrijving max van 100 karakters?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:34

InFamous

excommunicado

Topicstarter
Het viel me vanavond op dat bepaalde advertenties ineens een veel langere titel hadden, nu is er een max van 100 karakters, dit was vroeger veel korter, maar het word er namelijk niet beter op in het overzicht:

V&A aangeboden: 1234567890123456789012345678901234567890123456789012345678901234567890123456789012345678901234567890

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dat is dan ook nogal een ongebruikelijke titel lijkt me. Ik zie dan ook geen directe noodzaak om daar iets tegen/aan te doen om eerlijk te zijn...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Topicstarter
Die advertentie had ik even aangepast om het weer te geven maar bijvoorbeeld: V&A gevraagd: Wie o wie heeft er voor mij de ibood Monster Cable Audio Video PowerCenter AV800 surgeprotector

het komt het responsive design op tablets en telefoons ook niet ten goede:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0XaC8eaPLZdr6YdCkdfXyp5v/full.jpg?nohitcount=1

er heeft altijd een dergelijk limiet opgezeten, iniedergeval geen 100 tekens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

De gebruiker in zo'n geval 'opvoeden' lijkt me persoonlijk dan zinvoller :P

Ik zie hier niet echt een bug in, dus dit lijkt me meer iets voor Mooie Features waar ons productteam hier een mening over mag geven :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Topicstarter
Hoezo is het geen bug maar een mooie feature? Voorheen (nog geen week geleden) zat er wel een normaal limiet op, dit is sinds een paar dagen ineens 100 karakters geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

InFamous schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 07:38:
Hoezo is het geen bug maar een mooie feature? Voorheen (nog geen week geleden) zat er wel een normaal limiet op, dit is sinds een paar dagen ineens 100 karakters geworden.
Niet dat ik weet, maar ik zal eens kijken...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Topicstarter
V&A gevraagd: 5x Led strips blauw, rood, warm wit 1m en 50cm deze advertentie heb ik vorige week geplaatst, hierbij had ik alle tekens gebruikt die toegestaan waren op 1 of 2 na. Meer dan dit kon er niet in.

Zo even bij het natellen zou het een max van 45 geweest zijn. Een limiet van 50 zou ook nog kunnen.

[ Voor 13% gewijzigd door InFamous op 14-03-2014 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

InFamous schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 08:22:
V&A gevraagd: 5x Led strips blauw, rood, warm wit 1m en 50cm deze advertentie heb ik vorige week geplaatst, hierbij had ik alle tekens gebruikt die toegestaan waren op 1 of 2 na. Meer dan dit kon er niet in.

Zo even bij het natellen zou het een max van 45 geweest zijn. Een limiet van 50 zou ook nog kunnen.
Dat lijkt me sterk. Ik heb net in de code gekeken en de maximale lengte is al jaren 100. Er staan bijna 90.000 advertenties in de database met een titel langer dan 50 karakters en zelfs ruim 4.500 met een titel langer dan 80 karakters waarvan de eerste uit 2005...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Topicstarter
Ik kreeg ook geen melding van je tekst is te lang, ik kon simpel weg niet meer karakters invoeren in dat veld. Maar ik zal wel gek worden, maar van de week kon het echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Vreemd, er zit ook geen maxlength op dat veld...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Topicstarter
Dan snap ik er niks meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Maar goed, aan product dus de vraag of max 100 karakters wellicht niet te veel is en of dat wat minder kan? Verder zou een maxlength op het veld in het formulier ook niet misstaan :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Op zich kunnen we de max natuurlijk aanpassen, maar ik ben het er mee eens dat het ook aan gebruikers is om hier goed mee om te gaan. Het feit dat je 100 karakters kunt invullen wil toch niet zeggen dat je die 100 karakters moet gebruiken.
Pagina: 1