Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cadw96
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2024
Hoi,

Ik ben Chris en samen met een paar anderen van school zijn we van plan te gaan mijnen voor het goede doel, namelijk echt haar. Dit is een stichting die pruiken maakt voor kinderen met kanker en chemokuren. Het doel is om 1500 euro in te zamelen voor halverwege april. Dit lijkt veel, maar ik weet dat het mogelijk is. Als dit lukt, doneert onze wiskunde docent 25 cm van haar haar en kunnen dus meerdere pruiken gemaakt worden voor deze kinderen. De mining pool is waarschijnlijk morgenochtend online. Wie wil helpen kan mij een DM sturen en dan zal je morgen de gegevens krijgen. Morgen zal ik ook de gegevens in deze post zetten. Laat maar horen wie meedoet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-10 07:32
Dus je geeft je docent die 1500 euro en dan doneert zij 25cm van haar haar?

edit: geintje. Mooi initiatief. Op mijn laptop is mining haast onmogelijk dus kan je niet helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
In overtreding van Het algemeen beleid
Spam en werving

Oftewel: Het ongewenst reclame maken voor:
  1. Dienst(verlening).
  2. Websites, inclusief sitechecks.
  3. Evenementen.
  4. Vragen naar (betaalde) hulp buiten het forum om.
  5. Referals in URLs opnemen.
  6. Alle andere dingen die onder de noemer 'spam' vallen.
Je kan natuurlijk altijd een link in het homepageveld in je profile invullen. Ook linkjes in je signature kunnen best, zolang je maar niet op een overdreven manier er aandacht voor vraagt. Let wel: ook in je homepageveld of in je signature zijn referallinks niet toegestaan. Een linkje mag je best plaatsen in een reactie, maar doe dat alleen als het relevant is voor de discussie, en niet bij het minste of geringste.
  • Voor sitechecks kun je onder bepaalde voorwaarden in het subforum Graphics terecht; zie daarvoor het plaatselijke beleid. Wanneer je je niet aan die voorwaarden kunt houden is het misschien maar beter als je een andere site zoekt voor je sitecheck.
  • Voor wervingsacties kun je terecht op Tweakers.net Jobs of andere speciaal daarvoor bedoelde sites.
  • Voor enquêtes is het nodig toestemming te vragen aan een moderator van dat forum of de admin van de hoofdgroep waarin je dat topic wil plaatsen. Let er wel op dat je sowieso je onderzoek moet uitleggen en dat er in het topic ruimte en aanleiding moet zijn voor discussie.
Denk je nu iets te hebben dat voor iedereen interessant is maar wel 'spammerig' overkomt is kun je het beste even een moderator aanschieten, of een topic in Schop een Modje openen.
Slotje.

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Dit topic is gesloten.