Toon posts:

Wijziging User review - De_Baron Jeroentjeeuh

Pagina: 1
Acties:
  • 600 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zojuist negatieve feedback gekregen van Jeroentjeeuh naar aanleiding van de door mij aangeboden PS4.

Feedback: http://tweakers.net/aanbod/rating/193692/

In de afgelopen dagen een aantal DM's heen en weer gezonden, maar we werden het niet eens over de prijs. Bovendien vond ik de wijze van communiceren (de toonzetting) niet echt prettig. De DM's zijn te lezen door de moderators.

Vervolgens de advertentie aangepast (prijs verlaagd) en met een andere mogelijke koper in gesprek geraakt. Vandaag ontving ik opnieuw bericht van Jeroentjeeuh. Ik heb hem laten weten in gesprek te zijn met een andere koper en mocht deze afhaken wij morgen alsnog de deal konden sluiten.

Vervolgens kreeg ik een DM terug dat hij slechte feedback zou plaatsen als de verkoop aan hem niet zou doorgaan. Hierop heb ik gereageerd dat ik op deze wijze (dreigement feedback) helemaal geen zaken meer met hem wenste te doen. Vervolgens heb ik nog wat opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd gekregen, waar ik maar niet meer op in ben gegaan.

Graag zou ik de negatieve feedback willen laten verwijderen. Er is geen overeenstemming over de prijs geweest, er is geen koopovereenkomst tot stand gekomen. Er heeft geen transactie plaatste gevonden.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2014 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjeeuh
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-10 00:46
we kwamen inderdaad niet overeen met de boden die we mekaar hebben aangeboden op een normale manier (( niks geen rare toonzettingen... u kunt het van zelf wel zien bij onze gesprek dat daar geen sprake van was..))

vervolgens laat hij niks meer horen ((2 dagen)) (( maar hij kan wel reageren op ander manse reacties en hij kan wel zijn advertentie aanpassen :? echt heel raar

hij kon niet met 500 530 540 akkoord gaan maar heeft zijn advertentie wel op 500 euro gezet :? wat echt heel bizar is

vervolgens heb ik hem een mail gestuurd en ja hoor eindelijk weer gehoor met de bericht ja waarschijdelijk heb ik al iemand zodra hij niet akkoord gaat dan is die voor jou.. maar waarom geeft hij pas antwoord als hij een koper heeft :? ik vind het echt bizar allemaal

vervolgens heb ik der op gereageerd dat als de deal niet door gaat dat ik dan een slechte beoordleing zal achter laten op een normale manier want ik vond dit echt geen zaken doen... hij reageerde hier kinderachtig op dus deed ik kinderachtig terug...en daar lag de toonzetting meneer de baron...hij speelt gewoon met me... terechte beoordeling lijkt me zo...

[ Voor 13% gewijzigd door Jeroentjeeuh op 13-03-2014 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je vraagprijs is 499, maar het blijkt dat je 'echte' prijs dus veel hoger lijkt te liggen? :?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjeeuh
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-10 00:46
nee meneer wou eerst 550 ervoor hebben met menige boden na me kaar toe kwamen we der niet uit vervolgens zet hij later zijn advertentie wel op 500 euro... :?

[ Voor 5% gewijzigd door Jeroentjeeuh op 13-03-2014 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SinergyX schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 22:52:
Je vraagprijs is 499, maar het blijkt dat je 'echte' prijs dus veel hoger lijkt te liggen? :?
Nee, ik heb mijn advertentie aangepast en daarbij de prijs verlaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:30

InFamous

excommunicado

Het staat ieder vrij om voor zichzelf te bepalen met wie er zaken word gedaan, aangezien er nooit een akkoord is geweest of een poging daar toe is de feedback verwijderd.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:17
En afgehandeld.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.