Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• larsiey
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:59
Ik heb een probleem met het uitpakken in Grabit.
Ik heb een serie gedownload van ongeveer 50GB per seizoen, 5 seizoenen dus ongeveer 250GB
Als de serie klaar is met downloaden hoort hij te gaan uitpakken, dit doet hij niet meer omdat ik nog maar 3GB vrij heb op de C schijf van 120GB en dat is mijn ssd.
Terwijl ik alle mappen van Grabit in het gesteld op de D schijf dus een gewone hdd waar genoeg ruimte op vrij is.

In winrar klopt het inderdaad wel dat de Temp map nog op de C schijf staat.
Maar nadat ik de Temp map helemaal verwijderd heb ik nog maar 5GB vrij...

Dus het probleem is dat ik nergens meer de bestanden kan vinden waardoor mijn ssd vol raakt.
Wie kan mij hier verder mee helpen?

• Crazymonkey
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-11 22:40

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

Treesize ( http://www.jam-software.com/treesize_free/ )
Kan je meteen zien wat er in gebruik is, anders probeer eens windows disk cleanup te draaien.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

crap cleaner wil ook wel eens helpen

en winrar ben ik geen fab van 7-zip veul beter, en gratisch

[ Voor 46% gewijzigd door Fish op 13-03-2014 21:21 ]

Iperf

• larsiey
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:59
Probleem is opgelost.
C:\ProgramData\Microsoft\Search\Data\Applications\Windows\Windows.edb was 78GB(!) groot.
Nu heb ik die verwijderd en is het opgelost.

Bedankt! :)

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:26

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je weet toch wel wat dat bestand was he? Die 78 GB die je nu hebt opgeruimd ga je in de loop der tijd gewoon terug krijgen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:19
larsiey schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 21:36:
Probleem is opgelost.
C:\ProgramData\Microsoft\Search\Data\Applications\Windows\Windows.edb was 78GB(!) groot.
Nu heb ik die verwijderd en is het opgelost.

Bedankt! :)
Ik weet niet waar dat bestand voor is, maar waarom was dat bestand zo groot! Bij mij is die namelijk maar 300mb. En nee ik heb geen nieuwe computer, deze installatie draait inmiddels al zon 3 jaar.

Zucht...

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:57

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Das de database file van de indexing. Die zorgt er voor dat je snel kunt zoeken in je schijven als je dat wilt.
Zou ik bij een SSD gewoon uitzetten (indexing service disablen) want die is snel genoeg voor directe zoekacties.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:19
The Eagle schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 22:53:
Das de database file van de indexing. Die zorgt er voor dat je snel kunt zoeken in je schijven als je dat wilt.
Zou ik bij een SSD gewoon uitzetten (indexing service disablen) want die is snel genoeg voor directe zoekacties.
Heb ik inderdaad uitgezet toen ik Windows installeerde op een SSD. Verklaart een hoop.
Maar als je deze verwijdert komt ie inderdaad terug, dus dan zou ik indexing uitzetten. Voor mijn gevoel zijn de zoekacties mega snel op een SSD, niet iets wat voor mijn gevoel versneld zou kunnen worden d.m.v. indexing.

Zucht...

Pagina: 1