Ik heb gisteren geprobeerd een systeem in elkaar te zetten maar hij start niet op. Fans gaan aan, maar reboot na 10 seconden. Tussendoor komt er heel snel gepiep uit de interne PC speaker.
Nu heb ik alles losgekoppeld wat niet nodig was:
De geheugen bankjes zijn zo genummerd: 4,2,3,1. Waarbij 1 en 2 een paar is, en 3 en 4.
Wanneer ik de crucial in 2 en 4 kom ik in de bios. Maar de bankjes in 1en2, of 3en4 krijg ik heel snel gepiep.
De eerste test had ik met de crucial gedaan, en mijn eerste gedachte was dat het geheugen not compatible is. Gelijk vandaag de Corsair gehaald (die op de lijst van gigabyte staat), maar dit heeft geen verandering gebracht.
Ik heb de CPU cooler los gemaakt, gekeken of er geen pinnen verbogen zijn, maar dit is ook niet het geval.
Iemand een idee wat ik nu moet/kan doen
Nu heb ik alles losgekoppeld wat niet nodig was:
| # | Product |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed |
| 1 | Gigabyte GA-Z87-HD3 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 |
| 1 | Corsair XMS3 CMX8GX3M2A1600C9 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W |
De geheugen bankjes zijn zo genummerd: 4,2,3,1. Waarbij 1 en 2 een paar is, en 3 en 4.
Wanneer ik de crucial in 2 en 4 kom ik in de bios. Maar de bankjes in 1en2, of 3en4 krijg ik heel snel gepiep.
De eerste test had ik met de crucial gedaan, en mijn eerste gedachte was dat het geheugen not compatible is. Gelijk vandaag de Corsair gehaald (die op de lijst van gigabyte staat), maar dit heeft geen verandering gebracht.
Ik heb de CPU cooler los gemaakt, gekeken of er geen pinnen verbogen zijn, maar dit is ook niet het geval.
Iemand een idee wat ik nu moet/kan doen
[This space is for rent]