Toon posts:

Fanbusvraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net mijn fanbus/baybus af 8-) en mijn vraag is, kun je je schakelaars gewoon omschakelen als alles aanstaat zonder dat er rare dingen gebeuren??? Ik heb er nu 3 fans en een neon op en alles gaat verder prima, maar misschien kan er iets fout gaan als je ze aan of uit zet.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04:48

Exirion

Gadgetfetisjist

Waar zijn die schakelaars anders voor? Voor de show? ;)

Als er veel stroom doorheen loopt (ik weet niet wat die neon verbruikt) dan is het verstandig om een redelijk goeie schakelaar te gebruiken, en er een condensator overheen te zetten die de schakelpiek opvangt. Is beter voor je schakelaar, maar niet echt heel noodzakelijk.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
misschien aan en uitzetten als je pc uitstaat, maar heb verder nog niks gemerkt toen ik mijn neon uitzette. *D

Als ik mijn boxen hard zet komt er nu een kleine ruis uit, veroorzaakt dat de fanbus?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04:48

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 08 juni 2001 23:30 schreef Rippie het volgende:
Als ik mijn boxen hard zet komt er nu een kleine ruis uit, veroorzaakt dat de fanbus?
Absoluut niet. Dat is waarschijnlijk vervuiling van de voeding die in het audiosignaal terecht komt.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Ik heb/had er twee 80 mm fan's aan hangen en een CCFL en ik heb geen problemen gehad met het schakellen als mijn comp aan stond. Zowel bij mijn 250 watt voedinge als mijn 300