Beste Tweakers,
Vorige keer was ik opzoek naar een Game PC en heb ik hier op dit Tweakers Forum mij advies laten geven voor de ideale samenstelling daarvoor. Ik ben de uitdaging aangegaan en had de onderdelen besteld en in elkaar gezet samen met een maat van mij. Hierdoor ben ik al een tijdje een gelukkige eigenaar van mijn Game PC. Dank u daarvoor...
Nu wil mijn vader een nieuwe computer en heeft hij aan mij gevraagd of ik ook een PC voor hem in elkaar kan zetten. Ik heb onvoldoende verstand van de hardware om de juiste onderdelen te bestellen voor de PC voor men vader. Dus heb ik jullie hulp weer hard nodig!
Mijn vader is tekenaar bij Defensie en is toe aan een nieuwe computer met scherm.
Budget voor PC is 800 euro en voor scherm 200 euro.
Ik zat te denken aan dit scherm: pricewatch: pricewatch: LG IPS237L Zwart
De minimale eisen voor de computer
- Er komt Windows op te staan
- AutoCAD
- Office pakket
- SSD 128/250 GB is voldoende voor men pa
- Hoeft geen HDD in.
- 8 GB is voldoende
- DVD-ROM
- Je moet er 2 schermen op aan kunnen sluiten
- PC moet all-round snel te gebruiken zijn
(muziek luisteren/filmpje kijken/foto's bekijken/surfen op internet)
- PC die redelijk stil is
- Energieverbruik niet meer als normaal
- Ik ga niet overklokken
- Rand apparatuur niet nodig.
Kan iemand mij advies geven over welk scherm ik het beste kan nemen en/of welke onderdelen ik het beste kan aanschaffen voor mijn vaders PC.
Aangezien mijn vorige topic hierover niet aan het DAA beleid voldeed heb ik bij deze een nieuw topic aangemaakt en het oude verwijderd. Ik had al wel een leuk lijstje opgesteld gekregen.
Ik heb nog 100 euro speling. Weet iemand nog een slimme investering of aanpassing? of raad je me een heel andere samenstelling aan? Ja? laat me dan ook weten waarom ik beter daarvoor kan kiezen
Ik dank u hartelijk...
Vorige keer was ik opzoek naar een Game PC en heb ik hier op dit Tweakers Forum mij advies laten geven voor de ideale samenstelling daarvoor. Ik ben de uitdaging aangegaan en had de onderdelen besteld en in elkaar gezet samen met een maat van mij. Hierdoor ben ik al een tijdje een gelukkige eigenaar van mijn Game PC. Dank u daarvoor...
Nu wil mijn vader een nieuwe computer en heeft hij aan mij gevraagd of ik ook een PC voor hem in elkaar kan zetten. Ik heb onvoldoende verstand van de hardware om de juiste onderdelen te bestellen voor de PC voor men vader. Dus heb ik jullie hulp weer hard nodig!
Mijn vader is tekenaar bij Defensie en is toe aan een nieuwe computer met scherm.
Budget voor PC is 800 euro en voor scherm 200 euro.
Ik zat te denken aan dit scherm: pricewatch: pricewatch: LG IPS237L Zwart
De minimale eisen voor de computer
- Er komt Windows op te staan
- AutoCAD
- Office pakket
- SSD 128/250 GB is voldoende voor men pa
- Hoeft geen HDD in.
- 8 GB is voldoende
- DVD-ROM
- Je moet er 2 schermen op aan kunnen sluiten
- PC moet all-round snel te gebruiken zijn
(muziek luisteren/filmpje kijken/foto's bekijken/surfen op internet)
- PC die redelijk stil is
- Energieverbruik niet meer als normaal
- Ik ga niet overklokken
- Rand apparatuur niet nodig.
Kan iemand mij advies geven over welk scherm ik het beste kan nemen en/of welke onderdelen ik het beste kan aanschaffen voor mijn vaders PC.
Aangezien mijn vorige topic hierover niet aan het DAA beleid voldeed heb ik bij deze een nieuw topic aangemaakt en het oude verwijderd. Ik had al wel een leuk lijstje opgesteld gekregen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Xeon E3-1230 V3 Boxed | € 219,- | € 219,- |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 54,80 | € 54,80 |
| 1 | MSI GeForce GTX 750Ti 2GB GAMING | € 132,03 | € 132,03 |
| 1 | Fractal Design Define Mini | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 22,95 | € 22,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 62,50 | € 62,50 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 46,94 | € 46,94 |
| 1 | Crucial 2.5" M500 240GB | € 92,03 | € 92,03 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 705,15 | |
Ik heb nog 100 euro speling. Weet iemand nog een slimme investering of aanpassing? of raad je me een heel andere samenstelling aan? Ja? laat me dan ook weten waarom ik beter daarvoor kan kiezen
Ik dank u hartelijk...