Bij de overstap van W7 naar W8.1 dacht ik er verstandig aan te doen ook maar eens van Office 2010 naar 2013 te switchen. Na ongeveer 2 uur Googlen en tweaks toepassen zit ik toch nog met een probleem: werkbalken, statusbalken, etc. zijn veel te groot en opdringerig. En dan met name de tussenruimte tussen knoppen. Zeker bij een standaard laptopresolutie van 1366x768 neemt de UI een te groot deel van het beeld in beslag en blijft er een lullig klein werkveld over. Daarnaast heeft Outlook ook nog eens de neiging enorme koeienletters te gebruiken (groot lettertype van inbox heb ik al gewijzigd). De overstap van 2003 naar 2007/2010 indertijd was nog wel te doen, 2013 gaat wat mij betreft te ver.
Weet iemand hier iets aan te doen, hetzij via instellingen, hetzij via mods? Zo niet overweeg ik
om alleen al vanwege dit terug te gaan naar 2010 maar ik hoop dat het niet zo ver hoeft te komen...
Weet iemand hier iets aan te doen, hetzij via instellingen, hetzij via mods? Zo niet overweeg ik
om alleen al vanwege dit terug te gaan naar 2010 maar ik hoop dat het niet zo ver hoeft te komen...