Hallo!
Ik wil graag een nieuwe PC kopen, alleen ga ik jullie hulp daarbij nodig hebben, omdat ik er zelf niet zoveel verstand van heb.
•Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
De nieuwste games op Ultra High settings kunnen spelen, met een minimale FPS van 120.
•Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de €1000 en €1500
•Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
pricewatch: Cooler Master CM 690 = Kast
pricewatch: Samsung 840 series Pro 256GB = SSD
Voor de rest heb ik nog een harde schijf van 1 TB, en heb ik alle basis dingen zoals een keyboard, muis, headset, monitor en muismat
•Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Processor, Processorkoeling, Moederbord, RAM, Videokaart en Voeding
•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee
•Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Het liefst geen stofzuiger kwa geluidsniveau
•Ga je overklokken?
Nee
Ik heb zelf al rondgekeken op het forum wat er wordt aangeraden bij andere mensen voor een Game PC, en met die informatie heb ik het volgende lijstje gemaakt:
Ik heb twee videokaarten gekozen omdat ik SLI wil gaan gebruiken, want ik denk dat ik daarmee de meeste FPS ga krijgen(?)
Ik wacht de reacties af, bedankt!
Martijn
Ik wil graag een nieuwe PC kopen, alleen ga ik jullie hulp daarbij nodig hebben, omdat ik er zelf niet zoveel verstand van heb.
•Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
De nieuwste games op Ultra High settings kunnen spelen, met een minimale FPS van 120.
•Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de €1000 en €1500
•Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
pricewatch: Cooler Master CM 690 = Kast
pricewatch: Samsung 840 series Pro 256GB = SSD
Voor de rest heb ik nog een harde schijf van 1 TB, en heb ik alle basis dingen zoals een keyboard, muis, headset, monitor en muismat
•Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Processor, Processorkoeling, Moederbord, RAM, Videokaart en Voeding
•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee
•Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Het liefst geen stofzuiger kwa geluidsniveau
•Ga je overklokken?
Nee
Ik heb zelf al rondgekeken op het forum wat er wordt aangeraden bij andere mensen voor een Game PC, en met die informatie heb ik het volgende lijstje gemaakt:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670 Boxed | € 184,10 | € 184,10 |
| 1 | ASRock Z87 Extreme3 | € 90,03 | € 90,03 |
| 2 | Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC TRI-X | € 390,- | € 780,- |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 22,95 | € 22,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 62,50 | € 62,50 |
| 1 | Seasonic G-Serie 750Watt | € 104,03 | € 104,03 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.243,61 | |
Ik heb twee videokaarten gekozen omdat ik SLI wil gaan gebruiken, want ik denk dat ik daarmee de meeste FPS ga krijgen(?)
Ik wacht de reacties af, bedankt!
Martijn
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2014 15:41 ]