De blokker heeft nu een aanbieding van een DUAL tv full hd van 40" voor 299. iemand ervaringen hiermee? heb op internet gezocht maar weinig ervaringen te vinden
Voor 30 euro meer heb je een Samsung of lg. Ik was de tv ook aan het overwegen, maar check even de pricewatch!
http://tweakers.net/categ...sqWegpKOUC9KsZGkA5NTW1gIA
Ik zou dan toch liever 1 van een gerenommeerd merk hebben...
Ik zou dan toch liever 1 van een gerenommeerd merk hebben...
Ik denk dat in dergelijke gevallen goedkoop duurkoop is en je het ding al snel naar de milieustraat brengt. Van een dergelijk fantasiemerk zou ik niet veel verwachten qua beeldkwaliteit. Maar als je er niets van verwacht en geen eisen hebt, waarom niet. Jouw keuze!
In principe kijk ik er alleen tv op en misschien ooit een next gen console. Maar geen pro gaming dus hoeft niet heel speciaal te zijn. Maar zag een lg voor 329. Denk dan toch maar die
Zou ik voor de Samsung UE40EH5000 gaan, ethernet kabeltje eraan en je kunt streamen van een welk apparaat. via DLNA.
Werkt hier altijd prettig en scheelt weer een PC ergens aan te prikken.
Werkt hier altijd prettig en scheelt weer een PC ergens aan te prikken.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Pagina: 1