Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Veel afbeeldingen downloaden uit 1 online folder

Pagina: 1
Acties:

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20:47
Voel me een beetje een noob maar toch maar even vragen
Ik zoek een image collector welke random werkt op een beveiligde http pagina

Er zijn genoeg image downloaders als losse software of voor chrome als extensie te verkrijgen maar deze gaan allemaal uit van hetzelfde principe je geeft een webpagina op en alle afbeeldingen op desbetreffende pagina worden gedownload.
Nu is er een folder vol met afbeeldingen welke ik alleen kan benaderen door via http in te loggen (wat losse software al uitsluit) maar ik moet de afbeeldingsnamen per stuk invoeren of ik krijg een algemene pagina te zien waarop de afbeeldingen niet staan. Heb al contact gehad met de leverancier maar zij hebben niet de mankracht om op dit moment alles mooi ter download aan te bieden (als zip of via FTP)

Bestaat er toch een extensie welke Random kan downloaden van een bepaalde url
dus zeg maar : http://www.site.nl/data/x_primages/large_dealer/*.jpg

Heb de volgende extensies al geprobeerd :
Image downloader
zzIIrr Image Geek (ZIG)
Snagit
Download Master
Image collector extension
en nog een paar vage welke alweer verwijderd zijn.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:51

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

* gaat niet werken, dat bestaat niet op HTTP-niveau. Hoe weet jij de namen van de afbeeldingen? Hoe werkt het inloggen precies, tools als wget en curl kunnen in sommige gevallen zelf inloggen, en in andere gevallen een bestaande sessie overnemen door de juiste cookies mee te geven.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Verwijderd

Ik zou eens met wget stoeien.

• Miyamoto
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-11 21:15
Voor Firefox heeft deze bij mij nog altijd gewerkt: DownThemAll!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20:47
CAPSLOCK2000 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:56:
* gaat niet werken, dat bestaat niet op HTTP-niveau. Hoe weet jij de namen van de afbeeldingen? Hoe werkt het inloggen precies, tools als wget en curl kunnen in sommige gevallen zelf inloggen, en in andere gevallen een bestaande sessie overnemen door de juiste cookies mee te geven.
de afbeeldingnamen kan ik nog wel regelen via een excel bestand waarin alle artikelnummers staan (afbeeldingsnaam is tot op heden nl 9 vd tien keer het artikelnummer + de letter k erachter)
zal morgen een de firefox plugin proberen die hierboven genoemd wordt.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dan kan je zelf daar een lijst van URL's van maken met een script (of copy-paste copy-paste copy-paste copy-paste) en die lijst voeren aan bijvoorbeeld wget.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Jack
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-10 21:50

Jack

MHz Matters

Kan je niet met een soort website ripper alles downloaden en later op je eigen pc uitzoeken?

[Specs]

Pagina: 1