Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Hiervoor moet je ingelogd zijn

Pagina: 1
Acties:

• shadowrune
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-04 18:13

shadowrune

Wie niet waagt...

Topicstarter
Sinds een weekje (ongeveer) heb ik last dat ik op ca 50% van de posts niet meer kan modereren of reageren. Ik krijg dan de melding "Hiervoor moet je ingelogd zijn". Logisch zou je denken, wanneer je dat niet bent, maar ik ben juist wel ingelogd. Om dit eens verder te testen heb ik mezelf eens uitgelogd en opnieuw aangemeld en houdt het probleem. Hierna heb ik al mijn sessies beëindigd, maar dat heeeft ook niet geholpen. Ik gebruik IE9 (zakelijk) en heb dit probleem nog niet gehad op FF (maar dit ook niet actief geprobeerd).

Ik vroeg me af of dit bij meer mensen zo is en of dit een bug is.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:00

crisp

Devver

Pixelated

Dit doet me denken aan crisp in "[FP]Controle toke niet geldig" waar een soortgelijk probleem in IE werd veroorzaakt door een verouderde/brakke download manager. Ga dus in ieder geval voor jezelf even na wat je ongeveer een week geleden misschien geinstalleerd hebt. Over het algemeen worden dit soort dingen toch veroorzaakt door 3rd party software of add-ons.

Intentionally left blank

• shadowrune

shadowrune

Wie niet waagt...

Topicstarter
Dat is wat lastig na te gaan. Het is een laptop van het werk, die veel tot extreem veel wordt beveiligd met 3rd party software. Vandaar natuurlijk ook een oude-brakke IE. Enige wat ik kan doen is de cookies verwijderen.

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-11 00:04

EMP

Krulloos!

Wellicht dat een portable versie van Chrome of Firefox je probleem oplost.

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

• shadowrune

shadowrune

Wie niet waagt...

Topicstarter
Beide portableversies geïnstalleerd en geprobeerd, maar de omgeving hier te beveiligd om ze daadwerkelijk te kunnen gebruiken.