Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

SSD review van 13-3-14

Pagina: 1
Acties:

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:34

Pixeltje

Woo-woohoo!

Topicstarter
Goedemorgen,

In het SSD verhaal van vandaag staat wel erg veel dubbel beschreven. Op deze pagina is drie keer te lezen dat de consumenten SSD gestoeld is op de enterprise-variant, met OC'd geheugen werkt en dat de bescherming bij stroomuitval bespaard is gebleven. Is misschien een beetje veel van het goede?

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Verwijderd

Bij de beoordeling van de SSD's krijgt de Intel een veel te hoog cijfer.

De prestaties zijn magertjes vergelijken bij SSD's die al een jaar op de markt zijn, en de prijs is 3x hoger. Zoiets mag hoogstens 3 sterren krijgen.

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:00

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

En voor de rest mis ik (en nog wel wat andere tweakers) de M500 serie van Crucial :(

En wel grappig dat de 840 met zo goed als alle prijzen gaat lopen :)

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 13:42
Pixeltje schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 08:45:
Goedemorgen,

In het SSD verhaal van vandaag staat wel erg veel dubbel beschreven. Op deze pagina is drie keer te lezen dat de consumenten SSD gestoeld is op de enterprise-variant, met OC'd geheugen werkt en dat de bescherming bij stroomuitval bespaard is gebleven. Is misschien een beetje veel van het goede?
Dat vind ik ook, ja, veel dubbel.

PVO

• Lord_Farin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-10-2021
De grafieken bij de synthetische tests vind ik behoorlijk verwarrend. Het was m.i. handiger geweest om gewoon elke drive een kleur toe te bedelen, en die dan in elke grafiek te gebruiken. Om maar niet te spreken van de keuze om dezelfde oranjebruine kleur twee keer te gebruiken.

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
(jarig!)
Damic schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 10:40:
En voor de rest mis ik (en nog wel wat andere tweakers) de M500 serie van Crucial :(
Dat viel ons ook op. Geen idee waarom we die niet hebben getest, maar dat moeten we alsnog maar even gaan doen.
Lord_Farin schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 14:11:
De grafieken bij de synthetische tests vind ik behoorlijk verwarrend. Het was m.i. handiger geweest om gewoon elke drive een kleur toe te bedelen, en die dan in elke grafiek te gebruiken. Om maar niet te spreken van de keuze om dezelfde oranjebruine kleur twee keer te gebruiken.
Dit betreft een test met een ander grafiekenpakket. Les 1 die we hebben geleerd: producten een eigen kleur kunnen geven. Niet heel makkelijk te realiseren, maar we gaan er zeker naar kijken.

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:00

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Dank je wilbert :)

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12:47

two

Misschien is het een goed idee om de M500 een eigen review te geven? En die dan te vergelijken met andere SSDs? Zoals met de 730, 840, Vortex, HyperX etc.

Want bijna niemand kijkt nu nog naar die review... Het is denk ik beter om een nieuwe te schrijven. Aangezien je de gegevens van de Intel en Vortex al heb hoeft het niet heel veel werk te zijn.

Signature

• bitshape
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

Wilbert de Vries schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 08:41:
Dat viel ons ook op. Geen idee waarom we die niet hebben getest, maar dat moeten we alsnog maar even gaan doen.
d:)b

bit 2.0: i7-8700K - Z370 Apex - 32GB 3200c14 - Strix GTX1080 - Prime 850W - LSI 9207-8i - 22TB HDD - 5.5TB SSD

• Lord_Farin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-10-2021
Wilbert de Vries schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 08:41:
Dit betreft een test met een ander grafiekenpakket. Les 1 die we hebben geleerd: producten een eigen kleur kunnen geven. Niet heel makkelijk te realiseren, maar we gaan er zeker naar kijken.
En in de nieuwe review (reviews: Crucial M550 256GB en 512GB) is dit inmiddels geïmplementeerd.

Compliment voor de afhandeling van feedback, T.net!

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
(jarig!)
Lord_Farin schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 11:46:
[...]

En in de nieuwe review (reviews: Crucial M550 256GB en 512GB) is dit inmiddels geïmplementeerd.

Compliment voor de afhandeling van feedback, T.net!
Dank!
Pagina: 1